درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
جالب این یه بارو پلاس بهش نچسبوندن بعدش این چه اسمیه گزاشتید میزاشتید «والفجر پلاس123»
این همه تبلیغات برا یه ماشینی که پیکان سال ۴۸ قدرتش از این بیشتره . ایران خودرو هم جز تعغیر ظاهری اونم نه در حد تعغیر بلکه رفع کودی کاری از دستش برنمیاد . این است خودرو لاکچری ایران.. دوج چارتر رو به مبارزه میطلبه داداچ..خخخخخخخ
به پای سمند ef7نمیرسه .سه میلیمتر از سمند بلندتره که به خاطر بزرگتر بودن سپر میشه و عرضش حدود 20 سانت از سمند کمتره قدرتش 3 اسب ازef7کمتره
یه سمندون غمگین و نکره دیگه....چرا از سیستم تعلیق چیزی نگفتن روشون نشده بگن مال پژو۴۰۵ فقیده شاسی ۴۰۵ واقعا شرم اوره این دوشرکت قاتل بزنن تو کار رب گوجه فرنگی سنگین تره از افغانستان و عراق دس دوی پدر مادر دار بیارن مشکل آلودگی هوا و سوخت هم حل میشه اینهمه تلفات جاده ای هم نمیدیم این شرکت خائن موتور پیکان هزار سال پیشو زیر پالون آریسان بخورد ملت میده....خدا عوضتون بده...
انقد تو تولیدش لفت بدید که چین دوروزه از روش کپی بزنه روونه بازارش کنه
حتما میخوان بگن 900 میلون پیش پرداخت
همه چی درست ... قیمت رو بگین
در اخر طراحی صندوق عقب و چراغ های عقب خودرو تغییر نکرد و همون رو به مردم میچاپونن چند جا اظهار نظر کردن مردم و مسئولین گفتن این طرح مفهومی دقیقا همون طراحی اشتباه و ناقص رو دارن تحویل مردم میدن از ماست که بر ماست
موتورش ضعیفه به درد نمیخوره
پس چرا این همه جمعیت در ایران ماشین سوار هستند؟
موتور 1600 جوابگوی این ماشین نیست
تهرون پر از سربالایی و سرپایینی هستش
قبل از عرضه به بازار ببرید تو شیب پارکینگ مجتمع کوروش یا شمیرانات، ولنجک و درکه و دربند ببینید با 5 نفر سرنشیت زورش رو داراه بیاد بالا یا نه
وگرنه بد میخوره تو سرش موقع عرضه به بازار
سخت نگیر داداش ، 5 نفر سرنشین خخخخخ
قشنگ معلومه از الآن نقشه کشیدی باهاش بری مسافر کشی ... خخخخخخخخخ