1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بزرگ‌ترین محصول بائوجون، RS-7 معرفی شد + تصاویر

بزرگ‌ترین محصول بائوجون، RS-7 معرفی شد + تصاویر

19 تیر 1399
  • 0

 

بائوجون به عنوان برندی که محصول جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز-وولینگ است همچنان به افزایش تعداد محصولات خود ادامه داده و به تازگی بزرگ‌ترین محصول خود یعنی شاسی‌بلند میان سایز RS-7 را معرفی کرده است.

2021-Baojun-RS-7-China-spec-4.jpg
این‌ها اولین تصاویر رسمی از بائوجون RS-7 جدید هستند، خودرویی که به‌صورت شش یا هفت نفره در دسترس خواهد بود. همانند دیگر محصولات این شرکت، RS-7 دارای زبان طراحی خاص بائوجون می‌باشد.

خودروی موردبحث از خطوط واضح و لوگوی الماسی جدیدی سود می‌برد. از جمله ویژگی‌های طراحی RS-7 می‌توان به چراغ‌های جلوی نازک، چراغ‌های افقی LED در عقب، طراحی سقف شناور و رینگ‌های دو رنگ اشاره کرد.

2021-Baojun-RS-7-China-spec-5.jpg
این خودرو خانواده‌ها و کاربران تجاری را هدف قرار داده و طول/عرض/ارتفاع آن به ترتیب ۴۹۳۰/۱۹۷۵/۱۷۶۵ میلی‌متر می‌باشد. جالب اینکه فاصله بین محوری ۲۹۰۰ میلی‌متری RS-7 بیشتر از فاصله بین محوری اکثر شاسی بلندهای بزرگ‌تر بوده و این نوید کابینی جادار را می‌دهد.

نسخه‌های شش‌نفره طراحی ۲+۲+۲ خواهند داشت و مدل‌های هفت‌نفره از طراحی ۲+۲+۳ استفاده خواهند کرد. بائوجون می‌گوید کابین خودرو به لطف شیشه‌های جانبی بزرگ‌تر و سانروف پانورامیک روشن و فراخ خواهد بود.

Baojun-RS-7-2.jpg
هنوز تصاویر رسمی از کابین منتشر نشده اما رسانه‌های چینی تصاویری از داشبورد مدرن با دو صفحه لمسی و تجهیزات لوکس را ارائه کرده‌اند.

علاوه بر کابینی جادار و منعطف، بائوجون RS-7 به خاطر ارتفاع ۱۹۸ میلی‌متری از زمین، زاویه حمله و فرار ۱۸ و ۲۱ اینچی قابلیت خارج از جاده‌ای خوبی هم خواهد داشت.

Baojun-RS-7-1.jpg
نیروبخش این شاسی‌بلند جدید پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی جدید با قدرت ۱۷۷ اسب بخار خواهد بود. همکار این پیشرانه یک گیربکس اتوماتیک است.

بائوجون RS-7 تا پایان سال جاری و با سیستم ارتباط ۲۴ ساعته دارای شبکه ۵G و سیستم‌های کمک‌راننده هوشمند عرضه خواهد شد.

Baojun-RS-7-5.jpg

 

 

 

 

 

منبع پدال


نظرات