1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. به زودی نام محصول جدید ایران خودرو اعلام می شود - تولید هزار دستگاه k۱۳۲ امسال در دستورکار است

به زودی نام محصول جدید ایران خودرو اعلام می شود - تولید هزار دستگاه k۱۳۲ امسال در دستورکار است

21 تیر 1399
  • 5

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که نام محصول پروژه K۱۳۲ به زودی تصویب و اعلام می‌شود گفت: طرح فروش مشارکت در تولید این خودرو برای تحویل در سال آینده، منافاتی با برنامه تولید امسال ندارد.

فرشاد مقیمی با اشاره به گمانه زنی‌های موجود درباره زمان تولید محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: طبق مصوبه کمیته خودرو سه نوع فروش شامل فروش فوق العاده با قیمت قطعی محصول و موعد تحویل تا سه ماه از زمان ثبت نام،‌ پیش فروش یک ساله با موعد تحویل 4 تا 12 ماه و مشارکت در تولید برای فروش محصولات خودروسازان تعیین شده است. 

وی افزود: فروش مشارکت در تولید، با دو موعد تحویل 13 تا 24 ماه و 25 تا 36 ماه تعریف شده است که برنامه اخیر فروش ایران خودرو در قالب نوع اول اعلام شده است.

مقیمی، طراحی و تولید محصول جدید در شرایط تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی را اقدامی جهادگونه در مجموعه زنجیره تامین و گروه صنعتی ایران خودرو خواند و گفت: مهندسان این خودروساز تجربیات و اندوخته‌های چند ساله خود را در محصول جدید به کار گرفته‌اند تا بتوانیم در زمان مقرر و برنامه اعلام شده، محصول را وارد بازار کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: تولید این محصول هم زمان با سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی کلید خواهد خورد که برای عرضه به بازار آن نیز برنامه‌های فروش متناسبی درنظر گرفته خواهد شد. 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد:‌ تمامی خودروسازان معتبر، نمونه‌های محصول جدید را برای دریافت بازخورد از جامعه و متخصصان به نمایش می‌گذارند تا طبق نظرات کارشناسان و سلیقه مشتریان در صورت لزوم در محصول تغییر ایجاد کنند. این اقدام امری مرسوم در صنعت خودروسازی به شمار می رود.  

وی با بیان این که موتور محصول از موتورهای توسعه یافته و به روز ایران خودرو است، تصریح کرد: خط تولید موتور EC5 نیز تجهیز شده و آماده تولید است. قطعات تمامی بخش ها طراحی و قالب سازی شده و درحال ساخت است.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد:‌ زمان اجرای پروژه را با همتی که در مجموعه کارکنان ایران خودرو زنجیره تامین وجود دارد، کوتاه کرده‌ایم تا بتوانیم با ارایه محصول جدید در شرایط تحریمی، توانمندی‌های صنعتگران کشور را به رخ جهانیان بکشانیم.

 

 

 

 

 

 

منبع تسنیم


نظرات

  • بنده خدا بنده خدا (21 شهریور 1400 ساعت 19:57)

    شما هایی که نظر میدید اگه بلدین خودتون درست کنید. حالا اگه بد ترین ماشین خارجی بود فداش میشدید. فقط بلدید از ماشین های ایرانی ایراد بگیرید.درضمن این ماشین از صد تا ماشین خارجی بهتره چون داخل تولیدش کردن.

  • امیر هستم امیر هستم (14 مرداد 1400 ساعت 15:31)

    ای دیگه چیه

  • حسرت الله حسرت الله (22 تیر 1399 ساعت 13:52)

    هرچقدم دیگه جهههههههش کنیددرتولید(همون موتور سمندو تو هرفیس لیفتی فروکنید) به اسم تولیدجدید
    دیگه کسی قدرت خریدنداره بمونه پیش خودتون مبارکتون باشه
    اسمشم بزارید فقط واس تماشا

  • علی علی (21 تیر 1399 ساعت 12:55)

    با اون موتور ضعیف و این رنگ مشکی توی عکسی که گذاشتید
    پیشنهاد میکنم اسمش رو بگذارن:

    "زاغآرت"

  • محمد محمد (21 تیر 1399 ساعت 11:14)

    مشارکت در تولید ! به جای پیش فروش قطعی ؟
    اینو دیگه هرکی بخره واقعا ... هستش