1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی اولین خودروی رسمی تیم بارسلونا، کوپرا فورمنتور + تصاویر

معرفی اولین خودروی رسمی تیم بارسلونا، کوپرا فورمنتور + تصاویر

21 تیر 1399
  • 0

هیچ خودروسازی تاکنون خودروی رسمی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا را تأمین نکرده بود.

اما حالا این عنوان برای اولین بار به کمپانی کوپرا و شاسی‌بلند کوپه جدید آن یعنی فورمنتور تعلق گرفته است. افرادی که به فوتبال و صنعت خودرو علاقه‌مند هستند می‌دانند این برند تحت تملک سئات اسپانیا از سال پیش به همکار خودرویی و حمل‌ونقل رسمی بارسلونا تبدیل شده است.

Cupra-Formentor-2021-2.jpg
هم‌اکنون این دو برند همکاری باهم را به سطح دیگری رسانده‌اند و کوپرا فورمنتور به اولین خودرویی تبدیل شده که خودروی رسمی این تیم فوتبال مشهور می‌باشد. هم‌اکنون این سوال پیش می‌آید که آیا ستارگان تیم بارسلونا بجای سوپرکارها و شاسی بلندهای لوکس خود با فورمنتور به تمرین‌ها و استادیوم خواهند رفت؟

Cupra-Formentor-2021-3.jpg
ضرورتاً این‌گونه نخواهد بود. به عنوان بخشی از این توافق کوپرا فورمنتور برای کاربری‌های سازمانی در اختیار تیم بارسلونا قرار خواهد گرفت. در نظر داشته باشید بازیکنانی که دوست دارند از این خودرو استفاده کنند گزینه شخصی‌سازی وسیعی را در اختیار خواهند داشت. یکی از اولین بازیکنانی که علاقه خود به این خودرو را ابراز کرده مارک اندره ترشتگن سنگربان بارسلونا بوده که سفیر جهانی کوپرا نیز می‌باشد.


اما کوپرا با این فعالیت‌های بازاریابی به دنبال افزایش آگاهی‌ها درباره پرچم‌دار جدید خود بوده است. برند سئات ۲۰ هزار ابراز علاقه برای خرید این خودرو دریافت کرده و امیدوار است استفاده حداکثری از این جلب نظر را ببرد. به همین منظور کوپرا پلتفرمی آنلاین به راه انداخته و دوستداران این خودرو می‌توانند پیش سفارش نسخه سفارشی لانچ ادیشن را انجام دهند.

Cupra-Formentor-2021-1024-0c.jpg
مدیرعامل کوپرا می‌گوید:

تبدیل کوپرا فورمنتور به خودروی رسمی تیم بارسلونا حرکت طبیعی‌ای است. کارهای طراحی، توسعه و تولید این خودرو در بارسلونا صورت می‌گیرد شهری که این دو برند در آن متولد شده‌اند و از آنجا دنیا را تحت تأثیر قرار داده‌اند.

این مدیر ارشد می‌گوید همکاری با بارسلونا به کوپرا کمک خواهد کرد تا به برندی جذاب برای دوستداران خودرو تبدیل شود.

Seat-Cupra_Formentor_Concept-2019-1024-0b.jpg

منبع پدال


نظرات