درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
یه سمندون عبوس و غمگین تر دیگه با سیستم تعلیق و شاسی ۴۰۵ شرکت ان خودرو بزنه تو کار رب گوجه فرنگی سنگین تره شرم باد....وانت اریسان با موتور پیکان .....از عراق و افغانستان دس دوی پدر مادر دار وارد کنن الودگی هوا و سوخت و تلفات جاده ای نرمال میشه...ولی کو گوش شنوا بیچاره ملت نجیب ایران...
وقتی یه محصولی انحصاری بشه و کسی هم نظارت نکنه و متقاضی زیادی هم داشته باشه و اجازه رقابت با محصولات خارجی هم نداشته باشه، تولید کننده نه تنها به فکر ارتقای محصولاتش نیست بلکه هر بلایی که بخواد سر مشتریاش میاره.
با سلام وعرض ادب خوب شده که وقت ان رسیده کمثل کشورهایی که ۵۰ سال که از ایران عقب مانده بودن حالا از نظر صنعت خودرو از ما جلو زدن ولی ایا این همان خودرو سمند نیست که فقط جزیی از اطاق وچراغها ووو ترکیب دادی با ان قیمت به مردم عرضه میداری خودش هم با ان قیمت سر سام اور همان سمند ۱۴ م و۱۷ م و۲۵ م و۳۶ م و۴۶ م و۶۸ م ووووووو که خودرو ملی بود اخه یک کارمند وباز نشسته با ماهی حقوق ۲۷۰۰م و۳۲۰۰م وخرج خونه وبچه وو چند سال میتواند این !k132 شما را بخرد مگر ماها انسان نستیم مگر در این مملکت زندگی نمیکنیم فقط باید ماشینهای کنه خارجی بخریم اگر یادتان باشد چند روز پیش در انگلستان یک دستگاه سمند ایرانی را به نمایش گزاشتن گفتن فقط ۵۰۰ یورو ارزش دارد من ناراحت شدم که چرا چرا چرا????????????????????????????????????
k132 همون سمنده شیشه جلو و عقب خودرو هر وقت عوض شد بگین خودروی جدید
احمق حتی پلتفرمشم فرق داره ولی در هر صورت مزخرفه