1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. قیمت حدودی محصول جدید ایران خودرو حدودا چقدر خواهد خورد؟

قیمت حدودی محصول جدید ایران خودرو حدودا چقدر خواهد خورد؟

22 تیر 1399
  • 5

 

روز گذشته خبر ثبت نام محصول جدید ایران خودرو منتشر شد که در ادامه شاهد اولین تصاویر از پروژه k۱۳۲ بودیم. اگر چه مدیرعامل این شرکت خودروسازی اعلام کرد که این خودرو مراحل قیمت گذاری خود را طی می‌کند، اما  برخی رسانه‌ها قیمت پایه این خودرو (مدل دنده ای) را حدود 200 میلیون تومان اعلام کردند.

این پروژه در اصل جایگزین پروژه پژو ۳۰۱ است که در همان زمان و تاریخ حدود ۹۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود. در این بازه قیمت‌های اغلب خودرو‌های تولید داخل افزایش چشم گیری را تجربه کردند پس قیمت فروش کارخانه‌ای این محصول بدون شک بیش از 200 میلیون تومان خواهد بود.

پروژه K۱۳۲ به عنوان محصولی در رده بالاتر از دنا پلاس تولید خواهد شد پس با توجه به قیمت ۹۴ میلیونی دنا پلاس قیمت این محصول بیش از این مقادیر خواهد بود.

پیش‌بینی‌های قیمتی انجام شده برای پروژه جدید شرکت خودروسازی سایپا یعنی شاهین قیمتی حدود ۱۶۰ میلیون تومان را پیش‌بینی می‌کنند. پروژه K۱۳۲ هم در سطوحی نزدیک به این خودرو و حتی بالا‌تر از آن تولید شده است پس حداقل قیمت برای محصول جدید شرکت ایران خودرو کمی بالاتر از ۱۶۰ میلیون تومان خواهد بود.

برخی کارشناسان معتقدند این خودرو در مدل دنده ای حدود 200 میلیون تومان قیمت گذاری خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات

  • قلی قلی (2 مرداد 1399 ساعت 00:41)

    یه سمندون عبوس و غمگین تر دیگه با سیستم تعلیق و شاسی ۴۰۵ شرکت ان خودرو بزنه تو کار رب گوجه فرنگی سنگین تره شرم باد....وانت اریسان با موتور پیکان .....از عراق و افغانستان دس دوی پدر مادر دار وارد کنن الودگی هوا و سوخت و تلفات جاده ای نرمال میشه...ولی کو گوش شنوا بیچاره ملت نجیب ایران...

  • حمید حمید (31 تیر 1399 ساعت 10:59)

    وقتی یه محصولی انحصاری بشه و کسی هم نظارت نکنه و متقاضی زیادی هم داشته باشه و اجازه رقابت با محصولات خارجی هم نداشته باشه، تولید کننده نه تنها به فکر ارتقای محصولاتش نیست بلکه هر بلایی که بخواد سر مشتریاش میاره.

  • شیرزاد شیرزاد (23 تیر 1399 ساعت 01:00)

    با سلام وعرض ادب خوب شده که وقت ان رسیده کمثل کشورهایی که ۵۰ سال که از ایران عقب مانده بودن حالا از نظر صنعت خودرو از ما جلو زدن ولی ایا این همان خودرو سمند نیست که فقط جزیی از اطاق وچراغها ووو ترکیب دادی با ان قیمت به مردم عرضه میداری خودش هم با ان قیمت سر سام اور همان سمند ۱۴ م و۱۷ م و۲۵ م و۳۶ م و۴۶ م و۶۸ م ووووووو که خودرو ملی بود اخه یک کارمند وباز نشسته با ماهی حقوق ۲۷۰۰م و۳۲۰۰م وخرج خونه وبچه وو چند سال میتواند این !k132 شما را بخرد مگر ماها انسان نستیم مگر در این مملکت زندگی نمیکنیم فقط باید ماشینهای کنه خارجی بخریم اگر یادتان باشد چند روز پیش در انگلستان یک دستگاه سمند ایرانی را به نمایش گزاشتن گفتن فقط ۵۰۰ یورو ارزش دارد من ناراحت شدم که چرا چرا چرا????????????????????????????????????

  • علی علی (22 تیر 1399 ساعت 09:08)

    k132 همون سمنده شیشه جلو و عقب خودرو هر وقت عوض شد بگین خودروی جدید

    ناشناس ناشناس (22 تیر 1399 ساعت 12:42)

    احمق حتی پلتفرمشم فرق داره ولی در هر صورت مزخرفه