1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ۹ خودروی سواری داخلی ۴ ستاره کیفی دریافت کردند + اسامی

۹ خودروی سواری داخلی ۴ ستاره کیفی دریافت کردند + اسامی

23 تیر 1399
  • 0

 

براساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفی انجام شده در خردادماه امسال، در گروه خودروهای سبک، ۹ خودروی سواری توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند و همچنین ۱۹ خودروی سبک سواری و وانت ۳ ستاره کیفی به خود اختصاص دادند. 

براساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در خردادماه امسال در گروه سبک بخش سواری خودروی پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران خودرو/ ایکاپ موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد؛ این خودرو در لیست قیمتی دو قرار دارد و در این لیست هایما S۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کرده است.

 JAC-S۵ و JAC-S۳ کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند و همچنین NEW MVMX ۳۳S شرکت مدیران خودرو در لیست قیمتی دو، توانست ۲ ستاره به دست آورد. در سطح قیمتی یک نیز خودروی تیگو۷، سه ستاره کیفی به دست آورده است.

بنابر این گزارش، در لیست قیمتی سه، خودروهای B۳۰ شرکت بهمن موتور و چانگان ۳۵cs سایپا- سیتروئن چهار ستاره کیفی به دست آوردند و آریزو ۵ مدیران‌خودرو سه ستاره‌ای شد.

همچنین در سطح قیمتی چهار، خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، دنا پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷SD اتوماتیک و پژو ۲۰۷، همگی از ایران خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی، تندر ۹۰، رانا، پژو ۲۰۶SD، پژو ۲۰۶، دانگ فنگ H۳۰ و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای کوییک سایپا و پژو پارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره‌ای شدند.

در این لیست، خودروهای سورن ایران‌خودرو تبریز، پژو پارس ایران‌خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران‌خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژوپارس صنایع خودروسازی فردا همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

سمند ایران خودرو تبریز، پژو ۴۰۵ ایران‌خودرو خراسان، ساینای سایپا-سیتروئن، تیبا ۲ سایپا و تیبای سایپا - سیتروئن نیز دو ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در سطح قیمتی پنج نیز خودروهای سایپا ۱۳۱X، سایپا ۱۳۲X و سایپا ۱۱۱X شرکت سایپا و سایپا ۱۳۱X پارس خودرو، دو ستاره کیفی به دست آوردند.

 

 

 

 

 

منبع شاتا


نظرات