1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. مشخص شدن زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

مشخص شدن زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

23 تیر 1399
  • 0

 

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی  ایران خودرو در خصوص زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو، بیان کرد: قرعه کشی محصولات ایران خودرو فردا ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان نظارتی برگزار می‌شود.

رحمانی اظهار کرد: حدود ۷۰۰ هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی ۵۰ هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی‌های دیگر با نظارت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو k ۱۳۲ حدود ۱۶ هزار ظرفیت وجود دارد که ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و همچنین برای خودرو‌های دیگر هم ۳۴ هزار ظرفیت وجود دارد.

تحویل خودرو‌های معوق به مشتریان

او در خصوص تحویل خودرو‌های معوق به مشتریان گفت: از شهریور پارسال ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو تعهد معوق داشتیم که این تعداد به ۵۰ هزار دستگاه رسیده است که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۰ درصد بهبود یافته است.

رحمانی در پایان تصریح کرد: در فروش فوق‌العاده نیز تعهدات عقب‌افتاده‌ای نداریم و در آخرین فروش فوق‌العاده، توانستیم ۶۰ درصد تعهدات را تحویل دهیم و تا پایان تیر ماه هم تمام تعهدات مربوط به فروش فوق‌العاده را تحویل خواهیم داد. از کل خودرو‌های ما، تعهدات ۱۳ دستگاه به‌ روز است و تمام تعهدات تا پایان شهریور به‌ روز می‌شود.

 

 

 

 

 

 



نظرات