1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سوبارو WRX S4 STI اسپرت جدید مدل ۲۰۲۱ معرفی شد + تصاویر

سوبارو WRX S4 STI اسپرت جدید مدل ۲۰۲۱ معرفی شد + تصاویر

31 تیر 1399
  • 0

 

سوبارو WRX S4 STI اسپرت # (با تلفظ واژه شارپ یا تیز) جدیدترین نسخه سفارشی و تولید محدود از این سدان مشهور است که متأسفانه فقط در بازار ژاپن عرضه خواهد شد. این خودروساز ژاپنی تنها ۵۰۰ دستگاه از این خودروی سفارشی را تولید خواهد کرد خودروهایی که قبلاً رزرو شده‌اند.

همان‌گونه که نام خودرو نشان می‌دهد برخی قطعات مدل STI در این محصول بکار رفته‌اند. بخش پرفورمنس سوبارو برخی بازنگری‌ها در شاسی را انجام داده است. قوای محرکه نیز دستخوش تغییر شده و خنک‌کننده روغن CVT، فیلتر هوای جدید و اگزوز با دو خروجی در هر سمت بکار رفته‌اند.

subaru-wrx-s4-sti-sport-2.jpg
WRX S4 STI اسپرت # به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی تخت با قدرت ۲۹۶ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر مجهز شده است. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.

بخش پرفورمنس سوبارو همچنین برخی تغییرات را در بدنه اعمال کرده تا خودرو ظاهر خشن‌تری داشته باشد. یک اسپلیتر بزرگ با طرح مشکی براق و جلوپنجره خاکستری تیره از جمله این تغییرات هستند. خودروی موردبحث از رینگ‌های ۱۸ اینچی با طرح چند پره و رنگ مشکی استفاده می‌کند.

subaru-wrx-s4-sti-sport-3.jpg
داخل کابین نیز صندلی‌های گیرا بکار رفته است. این بخش خودرو ترکیبی از جیر و چرم مشکی است. دوخت های نقره‌ای‌رنگ نیز روی بخش‌هایی همچون صندلی‌ها، فرمان و دسته‌دنده بکار رفته است.

سوبارو قیمتی معادل ۴۰۰۵۷ دلار را برای WRX S4 STI اسپرت # در نظر گرفته است. اولین نمونه‌ها نیز از ماه آگوست به دست مشتریان ژاپنی خواهند رسید.

subaru-wrx-s4-sti-sport-4.jpg
نسل فعلی WRX و STI به اواخر نسل خود نزدیک شده‌اند و سوبارو گفته این سدان پرفورمنس را در سال ۲۰۲۱ نونوار خواهد کرد. شاید این محصول از همکاری سوبارو با تویوتا نیز سود ببرد.

subaru-wrx-s4-sti-sport-6.jpg

 

 

منبع پدال


نظرات