1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بوگاتی سنتودیچی ،جدیدترین خودروی سوپر اسپرت کریستیانو رونالدو + قیمت

بوگاتی سنتودیچی ،جدیدترین خودروی سوپر اسپرت کریستیانو رونالدو + قیمت

14 مرداد 1399
  • 0

 

کریستیانو رونالدو به منظور گرامیداشت نهمین قهرمانی پیاپی تیم یوونتوس در سری A خود را مهمان یک دستگاه بوگاتی سنتودیچی کرده است! این هایپرکار گران‌قیمت هم‌اکنون قرار است در کنار شیرون و دیگر خودروهای شگفت‌انگیز رونالدو قرار گیرد. با سقف تولید بوگاتی۱۰ دستگاهی، تنها ستاره‌ای همچون رونالدو می‌تواند سنتودیچی را سفارش دهد؛ اما آیا این خودروی تولید محدود می‌تواند حس تنوع‌طلبی رونالدو در خرید خودروهای گوناگون را ارضا کند؟

Bugatti-Centodieci-2020-1024-0c.jpg

با قیمت ۵.۵ میلیون دلاری، بوگاتی سنتودیچی (چنتودیچی) خودروی گران‌قیمتی بوده اما خب رونالدو در تهیه این مبلغ مشکلی ندارد زیرا یوونتوس برای قرارداد چهارساله با این سوپر استار دنیای فوتبال بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دستمزد را می‌پردازد. این هایپرکار تولید محدود بر پایه شیرون بنا شده، خودرویی که رونالدو قبلاً مالکش بوده اما خب برخی تغییرات کلیدی در آن رخ داده تا خودرویی منحصربه‌فرد باشد.

Bugatti-Centodieci-2020-1024-19.jpg

در آغاز باید گفت سنتودیچی طراحی ظاهری کاملاً متفاوتی داشته و ما را به یاد بوگاتی EB110 دهه ۹۰ میلادی می‌اندازد. نیروبخش این خودرو هم نسخه بازنگری شده از پیشرانه ۱۶ سیلندر شیرون است. قدرت این پیشرانه از ۱۵۰۰ اسب بخار در شیرون به ۱۶۰۰ اسب بخار در سنتودیچی افزایش یافته است. این خودرو همچنین از چهار خروجی اگزوز، دیفیوزر عقب بزرگ‌تر و داون فورس و پایداری بالاتر در سرعت‌های بالا سود می‌برد.

Bugatti-Centodieci-2020-1024-0b.jpg

تولید چنین هایپرکارهای گران‌قیمتی زمان می‌برد و رونالدو هم باید مثل بقیه منتظر بماند. تحویل سنتودیچی تا سال ۲۰۲۱ آغاز نخواهد شد اما مطمئنیم رونالدو تا زمان نشستن پشت فرمان این خودرو با دیگر خودروهای فوق‌العاده‌اش مشغول خواهد بود. او مجبور است تا تولید بوگاتی سنتودیچی پشت فرمان شیرون بنشیند اما خب همه‌ی ما مشکلاتی داریم، این‌طور نیست؟!

Bugatti-Centodieci-2020-1024-17.jpg

Bugatti-Centodieci-2020-1024-13.jpg

Bugatti-Centodieci-2.jpg

 

 

 

 

 

منبع پدال


نظرات