1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بازار آمریکا + قیمت

معرفی ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بازار آمریکا + قیمت

16 مرداد 1399
  • 0

 

شرکت کوچک سازنده خودروهای الکتریکی یعنی کندی (Kandi) آمریکا از دو مدل برای بازار این کشور رونمایی کرده است. این دو خودرو که K27 و K23 نام دارند قرار است به ارزان‌ترین خودروهای الکتریکی آمریکا تبدیل شوند.

این دو خودرو محصول گروه تکنولوژی‌های کندی چین بوده و تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ در بازار آمریکا عرضه خواهند شد. K27 و K23 پیش از آنکه به‌طور گسترده عرضه شوند اولین بار در تگزاس معرفی خواهند شد.

Kandi-8.jpg
مدل پایه کندی K27 است که از مجموعه باتری ۱۷.۶۹ کیلووات ساعتی استفاده کرده و طبق ادعای سازنده برد ۱۶۰ کیلومتری دارد. فعلاً قدرت و گشتاور تولیدی این خودرو منتشر نشده اما قیمت آن از ۲۰۴۹۹ دلار شروع خواهد شد که پس از اعمال مشوق‌های مالیاتی به ۱۲۹۹۹ دلار کاهش می‌یابد.

Kandi-10.jpg
طراحی K27 بسیار ساده است. این خودرو در کل ظاهری بسیار نازک و قدبلند داشته و از چراغ‌های جلو و عقب اسپورت سود می‌برد. داخل کابین نیز بسیار ساده به نظر می‌آید و یک صفحه‌نمایش بزرگ روی داشبورد خودنمایی می‌کند.

Kandi-9.jpg
دیگر محصول این شرکت کندی K23 بزرگ‌تر است. این خودرو از باتری ۴۱.۴ کیلووات ساعتی استفاده کرده و برد ادعایی ۲۹۰ کیلومتری دارد. قیمت این مدل از ۲۹۹۹۹ دلار شروع می‌شود که با اعمال مشوق‌های مالیاتی به ۲۲۴۹۹ دلار خواهد رسید.

مدیر اجرایی کندی آمریکا می‌گوید:

خودروهای الکتریکی به خاطر راندمان، پایداری و خلاقیت خود ارزش‌های بالایی دارند. البته برخی مشتریان از خرید این دسته خودروها طفره می‌روند زیرا آن‌ها انتظار بالایی دارند. کندی تجربه‌ای بسیار متفاوت را ارائه کرده و این موضوع را تغییر خواهد داد. ما در این شرکت به دنبال عرضه خودروهای الکتریکی برای همه مردم هستیم. با تولید دو محصول جدید ما دگرگونی صنعت خودرو را شروع می‌کنیم.

Kandi-2-e1596421192276.jpg

Kandi-4.jpg

 

 

 

 

منبع پدال


نظرات