1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش نسل جدید کیا سورنتو 2021 در اروپا آغاز شد + قیمت

فروش نسل جدید کیا سورنتو 2021 در اروپا آغاز شد + قیمت

فروش نسل جدید کیا سورنتو 2021 آغاز شد + قیمت
28 مرداد 1399
  • 1

 

کیا نسل جدید سورنتو را در اروپا و بریتانیا با سه تیپ مختلف بنام‌های ۲، ۳ و ۴ عرضه کرده است. قیمت این کراس‌اوور کره‌ای در بریتانیا از ۳۸,۸۴۵ پوند برای تیپ پایه آغاز می‌شود که از چراغ‌های جلو و عقب LED، رینگ‌های ۱۷ اینچی، گرم‌کن صندلی‌های جلو و غربیلک فرمان، کنترل تهویهٔ دو منطقه‌ای با دریچه برای صندلی‌های ردیف سوم، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، قابلیت ادغام گوشی هوشمند و طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌های ایمنی برخوردار است.

Kia-Sorento_UK-Version-2021-1024-13.jpg

Kia-Sorento_UK-Version-2021-1024-0b.jpg

در تیپ سورنتو ۳ با قیمت پایهٔ ۴۱,۲۴۵ پوند رینگ‌های ۱۹ اینچی، جلوپنجرهٔ مشکی براق، دستگیرهای در کروم مات، شیشه‌های دودی عقب، تودوزی چرمی مشکی، تنظیم برقی هشت جهتهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های عقب، نورپردازی داخلی، سیستم ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای، درب صندوق برقی و چند مورد دیگر به خودرو اضافه می‌شود. قیمت سورنتو ۴ هم از ۴۶,۹۴۵ پوند آغاز شده و با چرم ناپای مشکی، رو سقفی مشکی، تنظیم ۱۰ جهتهٔ صندلی راننده با حافظه، تهویهٔ صندلی‌های جلو، سانروف پانورامیک، نمایشگر سربالا، سیستم صوتی پریمیوم Bose و… ارائه می‌شود.

Kia-Sorento_UK-Version-2021-1024-25.jpg

Kia-Sorento_UK-Version-2021-1024-28.jpg

همهٔ تیپ‌های سورنتو در اروپا به‌صورت استاندارد با یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری هیبریدی عرضه می‌شوند که از یک موتور الکتریکی و پکیج باطری لیتیوم یونی ۱.۴۹ کیلووات ساعتی برخوردار است. این سیستم مجموعاً ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی سورنتو هیبریدی طبق معیارهای WLTP هم به‌طور ترکیبی ۶.۹ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

Kia-Sorento_UK-Version-2021-1024-2b.jpg

Kia-Sorento_UK-Version-2021-1024-56.jpg

برای سورنتو ۳ اما یک پیشرانهٔ ۲.۲ لیتری توربودیزل با گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش است. این موتور ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد و در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی ۶.۷ لیتر گازوئیل مصرف می‌کند. علاوه بر این، یک قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی هم اواخر امسال به این دو موتور فعلی اضافه خواهد شد. کیا همچنین قیمت نسل جدید سورنتو در سایر بازارهای اروپایی را هم اعلام کرده است. به‌عنوان‌مثال، قیمت این کراس‌اوور میان سایز در آلمان از ۴۱,۴۱۸ یورو آغاز می‌شود.

 

 

منبع پدال


نظرات

  • احد احد (28 مرداد 1399 ساعت 09:39)

    ما تازه با پراید خدا حافظی کردهایم خیلی ناراحتیم.شاید برگرده خوشحالمون کنه.