1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مدیرعامل ایران خودرو: رکورد تولید این شرکت زده شد

مدیرعامل ایران خودرو: رکورد تولید این شرکت زده شد

4 شهریور 1399
  • 1

 

مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در مراسم امضای قرارداد سه جانبه نوسازی هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری گفت: جا دارد از وزیر راه و شهرسازی تشکر کنم که این مراسم را برپا کردند. با این قرارداد تحول بزرگی در آینده در صنعت خودرو رقم خواهد خورد.

او بیان کرد: از زمانی که نوید این قرارداد داده شد اتفاقات خوبی در صنعت خودرو‌های سنگین‌رخ داده است. در صنعت خودرو‌های سنگین بحث حاکمیت مطرح است و در آینده تاثیر دارد. زمینه نوسازی ۵ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری را دنبال خواهیم کرد.

مقیمی افزود:تا کنون در صنعت خودرو ۲۱ درصد رشد تولید داشتیم و در صنعت خودرو‌های سنگین بیش از ۳۰۰ درصد رشد داریم. بخشی از قراردادی که امروز امضا می‌شود را سفارش گذاری خواهیم کرد.

او بیان کرد: فرایند تامین مالی با سرعت باید انجام شود تا زمینه تولید آماده شود. زیرساختی نوسازی خودرو‌های سنگین در دستور کار است.

مقیمی گفت: با وجود تعطیلات تابستانی ایران خودرو و قطعه سازان در مردادماه، کارگران خطوط تولی گروه صنعتی ایران خودرو با همراهی تامین کنندگان، موفق شدند در همین ماه بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو را تجاری سازی و وارد بازار کنند.

او بیان کرد: در مردادماه امسال ۳۱ هزار و ۴۶۸ دستگاه خودرو تولید و ۴۱ هزار و ۳۸۷ دستگاه خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: با تعداد ثبت شده، رکورد تجاری سازی هفتگی خودرو‌ها در دو سال اخیر، در هفته پایانی مردادماه امسال شکسته شد.در هفته گذشته ۱۸ هزار و ۶۰۳ خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.

 

 



نظرات

  • ایرانی ایرانی (4 شهریور 1399 ساعت 12:26)

    عجب معلومه رکود زدین!! پیش فروش زدین واسه 1401، کجای دنیا اینجوریه!! خودش یک رکود هست