1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. سرانجام طرح ساماندهی صنعت خودرو در مجلس کلید خورد

سرانجام طرح ساماندهی صنعت خودرو در مجلس کلید خورد

20 شهریور 1399
  • 2

حجت‌الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی در کمیسیون صنایع به منظور ساماندهی بازار خودرو خبر داد.

وی افزود: اعضای این کارگروه  متشکل از کمیته صنعت ذیل کمیسیون صنایع بوده و  اخیرا طرحی را با عنوان «ساماندهی صنعت خودرو» تدوین و تقدیم هیئت رئیسه کرده‌اند تا به موجب آن مطالبات مردم در حوزه گرانی و نابسامانی خودرو پاسخ داده شود.

فیروزی با اشاره به محورهای این طرح تصریح کرد: نحوه عرضه، بررسی سود پیش فروش و پیش خرید و تلفات خودروسازها در حوزه کیفیت و کمیت از مهم‌ترین محورهای طرح مذکور است.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد: به نظر می‌رسد که در صورت تصویب این طرح بسیاری از مشکلات حوزه خودرو حل شود، البته این امر نیازمند اجرای خوب این طرح است.

فیروزی افزود: متأسفانه صنعت خودرو به نماد بی کیفیتی محصول ایرانی تبدیل شده و ما مصمم هستیم که این طرز تفکر را تغییر دهیم، چرا که عملکرد شرکت‌های خودروسازی کل صنایع کشور را زیر سوال برده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: این طرح اکنون به دست هیئت رئیسه مجلس رسیده و به زودی اعلام وصل خواهد شد.



نظرات

  • مال باخته مال باخته (20 شهریور 1399 ساعت 12:43)

    با سلام
    همه این مواردی که نوشتید یک طرف ، این سازمان محیط زیست شده قوز بالا قوز که به این خودرو های یورو 4 گیر داده ، پلاک نمی کنند بابام دست از سر این ملت فلک زده بردارید بیچاره شدیم

  • Arman Arman (20 شهریور 1399 ساعت 09:51)

    سر انجام دنا شد بالای ۵۰۰ تومان
    سرانجام منتظر یک میلیاردی شدنش باشیم