1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. T-G (تی‌گو)، برند جدیدی برای عرضهٔ محصولات چری در ایالات‌متحده

T-G (تی‌گو)، برند جدیدی برای عرضهٔ محصولات چری در ایالات‌متحده

12 مهر 1399
  • 1

 

هولدینگ اتومبیل HAAH اوایل سال جاری برندی بنام وانتاس (Vantas) را برای عرضهٔ دو محصول اکسید TXL و VX چری در ایالات‌متحده معرفی کرد و حالا این شرکت برند دومی را معرفی کرده که آن‌هم برای عرضهٔ محصولاتی بر اساس ساخته‌های چری در آمریکا در نظر گرفته شده است. این برند جدید که تی‌گو (T-GO) نام گرفته است، در اواخر سال ۲۰۲۲ فعالیت خودرو را در ایالات‌متحده آغاز و خودروهایی را بر اساس پلت‌فرم T1X چری تولید می‌کند.

شرکت HAAH فعلاً جزئیات زیادی در مورد محصولات برند جدید خود ارائه نکرده ولی گفته است که اولین محصول تی‌گو یک کراس‌اوور کامپکت است و تا سال ۲۰۲۴ حداقل دو محصول دیگر هم به آن ملحق خواهند شد. این خودروها در کارخانه‌ای آمریکایی و با استفاده از قطعات داخلی و وارداتی تولید خواهند شد. با توجه به نام این برند و اینکه محصولات آن بر اساس پلت‌فرم T1X ساخته می‌شوند، به نظر می‌رسد می‌توانیم انتظار عرضهٔ کراس‌اوورهایی مثل تیگو ۷ را در آمریکا داشته باشیم.

Chery-Tiggo-7-3-767x575.jpg

نسل جدید این کراس‌اوور چینی با دو پیشرانهٔ مختلف در چین عرضه می‌شود. موتور پایه یک نمونهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور است درحالی‌که موتور قوی‌تر از نوع ۱.۶ لیتری توربوشارژ بوده و ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد. اگر تی‌گو رویه‌ای مثل وانتاس داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که محصولات ری‌بج شدهٔ آن مشابه نسخه‌های چینی خود باشند. بااین‌حال ممکن است تغییراتی در قوای محرکهٔ آن‌ها و اصلاحاتی هم برای مطابقت با قوانین ایالات‌متحده صورت گیرد.

Chery-Tiggo-7-4-767x575.jpg

جزئیات بیشتر در این رابطه اواخر سال جاری منتشر خواهد شد اما مدیرعامل HAAH «دوک هِیل» گفته است:

برند تی‌گو مثل وانتاس به بازار انبوه وارد می‌شود و برای تغییر تجربهٔ خرید خودروی جدید برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شده است

 

 

منبع پدال


نظرات

  • منتقد منتقد (12 مهر 1399 ساعت 08:49)

    چری رسید به نیویورک ما هم به کمک و یاری خدا به امریکا شاهین میفرستیم یا اگه ناراضی بودن شاید شاهین پلاس یا شاهین کراس بفرستیم