1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اعلام قیمت قطعی خودروی جدید لیفان X70 - مهر 99

اعلام قیمت قطعی خودروی جدید لیفان X70 - مهر 99

12 مهر 1399
  • 2

 

شرکت خودروسازان بم پیش فروش محصول جدید خود را با نام لیفان ایکس70 آغاز نمود.

قیمت مصوب اعلامی برای این خودرو، 580 میلیون تومان اعلام شده و موعد تحویل دی و بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

لیفان X70 دارای امکانات ایمنی و رفاهی قابل‌قبولی است که از جمله آنها می‌توان به پکیج سامانه های ایمنی همیار شامل سیستم ترمز با ABS+EBD+EBA، سیستم کنترل هرزگردی و سیستم کنترل پایداری، ایربگ‌های جلو، دوربین دنده عقب و سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی، کروزکنترل، کامپیوتر سفری، مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی و اتصال بلوتوث و USB، سانروف برقی، ورود و استارت بدون کلید و ... اشاره کرد.

در بخش قوای محرکه نیز یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی برای این کراس‌اوور کامپکت لیفان در نظر گرفته شده که با 145 اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل 185 نیوتن‌متر را داشته، به گیربکس 5 سرعته دستی و یا اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) قابل اتصال است. این پیشرانه، بسته به نوع گیربکس، صدی 7.5 تا 7.7 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی می‌سوزاند و با گیربکس دستی، توان دستیابی به حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت را به X70 می‌دهد. توزیع قدرت اما تنها بصورت دیفرانسیل‌جلو (FWD) خواهد بود، مشخصه‌ای که در میان تمامی رقبای هم‌قیمت و هم‌اندازه این خودرو مشترک است.

 

 



نظرات

  • مهدی مهدی (13 مهر 1399 ساعت 23:41)

    عزیزکجا لیفان ورشکسته هست این شایعه ای هست که تو مملکت ما راه انداختن این دلال های بیشعور برای مفت خر کردن ماشین های مردم شرکت لیفان موتورز یکی از بزرگترین شرکتهای چین و حزب حاکم چین پشتش هست هر روز هم داره پیشرفت میکنه و از ورشکستگی خبری نیست

  • HPL HPL (12 مهر 1399 ساعت 13:42)

    580 میلیون واسه خرید ماشین از یه کمپانی ورشکسته که پس فردا هیچ گونه خدماتی هم نداره