1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آستون مارتین قیمت خودروهای DBX و ونتیج را بطور محسوسی کاهش داد + عکس

آستون مارتین قیمت خودروهای DBX و ونتیج را بطور محسوسی کاهش داد + عکس

کاهش محسوس قیمت خودروهای DBX و ونتیج آستون مارتین + عکس
14 مهر 1399
  • 0

 

اگرچه اوضاع استون مارتین در روزگار کنونی خیلی خوب به نظر نمی‌رسد اما اولین شاسی‌بلند این برند یعنی DBX سرانجام وارد خط تولید شده و روزنه امیدی را ایجاد کرده است. این خودروی جهانی به دنبال شکار مشتریان بیشتری در چین و آمریکا بوده و به نظر می‌رسد بریتانیایی‌ها علاقه‌ای به ایجاد تفاوت قیمتی در بازارهای مختلف جهان ندارند.

Aston-Martin-DBX-Q-3.jpg
توبیاس موئرز مدیرعامل جدید استون مارتین گفته که به دنبال قیمت‌گذاری دوباره‌ی برخی محصولات در بازارهای مشخصی است. اساساً استون مارتین می‌خواهد شما قیمت یکسانی را برای محصولات این شرکت بپردازید و محل زندگی تأثیری روی هزینه‌های پرداختی نداشته باشد. به همین خاطر است که DBX 2021 با کاهش قیمت در آمریکا روبرو شده است.

Aston-Martin-DBX-Q-7.jpg
این خودروساز بریتانیایی اعلام کرده بود شاسی‌بلند لوکسش قیمت ۱۹۲,۹۸۶ دلاری خواهد داشت اما هم‌اکنون تصمیم گرفته قیمت DBX را با کاهش ۱۳ هزار دلاری به ۱۷۹,۹۸۶ دلار برساند. واضح است که قیمت این خودرو هنوز هم بالاست اما تخفیف قابل‌توجه ارائه شده حداقل باعث خواهد شد خریداران پول رینگ‌های جدید را برای شاسی‌بلند خود کنار بگذارند.

Aston_Martin-Vantage_Roadster-2021-1024-03.jpg
خانواده ونتیج نیز کاهش قیمت محسوسی را تجربه کرده است. گفته می‌شود ونتیج کوپه ۲۰۲۱ قیمت پایه ۱۴۲,۰۸۶ دلاری دارد که ۷ هزار دلار کمتر از قیمت مدل سال ۲۰۲۰ است. ونتیج رودستر ۲۰۲۱ هم با کاهش قیمت ۱۴ هزار دلاری عرضه شده و قیمت پایه ۱۵۰,۰۸۶ دلاری دارد.

Aston_Martin-Vantage_Roadster-2021-1024-0e.jpg
DBX هم‌اکنون فقط با پیشرانه ۸ سیلندر در دسترس است اما انتظار می‌رود به زودی مدل ۱۲ سیلندر و ۶ سیلندر هیبریدی آن نیز عرضه شود.

 

 

منبع پدال


نظرات