1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. دوکاتی از موتورسیکلت پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو رونمایی کرد + عکس

دوکاتی از موتورسیکلت پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو رونمایی کرد + عکس

21 مهر 1399
  • 0

 

دوکاتی از موتورسیکلت پایه خود با نام اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو رونمایی کرد. این موتورسیکلت از اواخر ماه جاری میلادی و با قیمت ۱۰۴۹۵ پوند وارد بازار بریتانیا خواهد شد.

این دو چرخ زیبا را می‌توان با رنگ تیره‌ای که نقطه شروع بسیار خوبی برای شخصی‌سازی یک موتورسیکلت توصیف شده سفارش داد.

5.jpg

سبد محصولات اسکرمبلر ۱۱۰۰ دوکاتی مناسب افرادی است که نه تنها از سواری در شهر بلکه از راندن آن‌ها در جاده‌های باز نیز لذت می‌برند. این بایک همچنین به راحتی قابل‌کنترل است زیرا از پیشرانه‌ای ۱۰۷۹ سی‌سی با گشتاوری قابل‌توجه و باک سوخت ۱۵ لیتری سود می‌برد.

3.jpg
اگرچه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو از همان طراحی دو مدل دیگر این خانواده یعنی ۱۱۰۰ پرو و اسپورت پرو برخوردار بوده اما به لطف رنگ مشکی مات و قطعات آلومینیومی و همچنین آینه‌هایی با طراحی کلاسیک از سایر نسخه‌ها متمایز می‌شود.

از نظر دستگاه‌های الکترونیکی درست همانند نسخه‌های دیگر، اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو نیز دارای نسخه‌ای ویژه از کنترل کشش دوکاتی، سیستم ABS کرنرینگ و… می‌باشد که این آخری باعث ایجاد حداکثر ایمنی و چابکی در انواع پیچ‌ها خواهد شد.

2.jpg

همچنین خریداران شاهد سه حالت سواری استاندارد یعنی اکتیو، جورنی و سیتی خواهند بود که باعث می‌شود موتورسواران آماتور توازن مناسب را پیدا کرده و روی بهبود توانایی‌های خود تمرکز نمایند.

 

 

منبع پدال


نظرات