1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. از هوندا آکورد مدل 2021 رونمایی شد + عکس

از هوندا آکورد مدل 2021 رونمایی شد + عکس

27 مهر 1399
  • 0

 

 هوندا آکورد به روز شده مدل 2021 وارد بازار می شود تا ارتقای متفاوت و عمده ای به این خودروی سدان بدهد.

 فروش آن از امروز آغاز می شود. به روزرسانی های ظاهری همه در قسمت جلوی خودرو اند. در حال حاضر جلوپنجره گسترده تر شده است و فاشیای تحتانی دریچه های کوچکتری برای چراغ های مه شکن دارد. این شرکت هدلایت های LED را برای پرتاب نور دورتر هنگام استفاده از پرتوهای پایین بهبود می بخشد. مروارید خاکستری، رنگ بدنه جدیدی است که در تریم های اسپرت، نسخه ویژه اسپرت و تورینگ موجود است.

12.jpg

13.jpg

در داخل، صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی هشت اینچی اکنون برای همه مدل ها استاندارد است و هر تریم مجهز به اپل کارپلی و اندروید اتو است. با یک تغییر کوچک در طرح، پورت های USB جلویی اکنون در پایه کنسول مرکزی قرار دارند. در حال حاضر نیز دو درگاه USB برای مسافران در عقب وجود دارد.

پیشرانه ها از مدل قبلی منتقل می شوند، اما در نحوه رانندگی تغییراتی ایجاد می شود. هر دو موتور توربوشارژ و هیبریدی دارای نرم افزار مدیریت موتور هستند. برای بهبود ایمنی، کروز کنترل تطبیقی نرم تری دارد و سیستم کمکی برای کنترل خطوط نیز در فرمان است.

14.jpg

15.jpg

آكورد اسپرت نسخه ویژه جایگزین تریم EX 1.5T می شود. این تریم به طور استاندارد با روکش چرمی، صندلی های جلو گرم شونده، قابلیت تنظیم الکتریکی 12 طرفه برای صندلی راننده و روشن شدن موتور از راه دور ارائه می شود. نیرو از طریق موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو با قدرت 192 اسب بخار (143 کیلووات) و 192 پوند فوت (260 نیوتن متر) گشاتور تأمین می شود که از طریق جعبه دنده CVT منتقل می شود.

 

 



نظرات