1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از جدیدترین شاسی‌بلند لوکس جنسیس

رونمایی از جدیدترین شاسی‌بلند لوکس جنسیس

رونمایی از شاسی‌بلند لوکس جنسیس + تصاویر
11 آبان 1399
  • 2

جنسیس GV80 خیلی دیر به مهمانی شاسی‌بلندهای لوکس رسید. با این حال کره‌ای‌ها می‌خواهند فرصت از دست رفته را با یک مدل جدیدتر به اسم GV70 جبران کنند. پیش‌بینی می‌شود کراس‌اور جدید جنسیس هفته آینده به صورت رسمی رونمایی شود. 

کوچک‌تر بودن فاصله محوری این خودرو نسبت به برادر بزرگ‌تر، وقتی آن را از طول نگاه می‌کنیم بیشتر به چشم می‌آید. از طرفی شرکت سعی کرده تا با تعبیه پنجره کوچک بین ستون C و D حالت اسپرت‌تری به آن تزریق کند.

cx26pcm8aq8p2qnitcf.jpg

حرکت ناگهانی سقف به سقف انتهای خودرو و رسیدن به چراغ‌های چهارتایی، ایده‌ای بود که در مدل قبلی هم به خوبی اجرا شده بود. جنسیس قصد نداشته شکافی عمیق بین خواص بصری این خودرو و سدان‌هایی مانند G70، G80 و G90 اعمال کند. به همین دلیل ضمن کشیده‌تر کردن کاپوت جلوپنجره تاجی شکل را نیز تکرار کرده است.

جنسیس GV70 احتمالا با پیشرانه‌های مشابه GV80 تولید خواهد شد. بر این اساس، موتور توربوشارژ ۲.۵ لیتری با قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار و توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت در زمانی حدود ۶ تا ۷ ثانیه، محتمل خواهد بود. همچنین، پیشرانه ۳۷۵ اسب‌بخار جنسیس با حجم ۳.۵ لیتر و مجهز به توربوشارژ دوگانه، می‌تواند گزینه قابل انتخاب برای خریدار GV70 باشد تا سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت نزدیک به ۵ ثانیه فراهم کند.

wh4ujilx6vqk7h9ycd3o.jpg



نظرات

  • منتقد منتقد (11 آبان 1399 ساعت 17:33)

    بعد ما سر ینکه دنا از پژو بهتره بحث میکنیم

  • مصطفی مصطفی (11 آبان 1399 ساعت 12:17)

    قیمت احتمالی gv70در بازارهای جهانی چند هزار دلاره؟