درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
تو خیلی چیزها اول هستند:
1- تولید آشغال
2- تحمیل ماشین با هر قیمت و حتی هر رنگی که خودشون صلاح بدونن
3- تحویل به تاریخ دلخواه خودشون
حالا کدام کمپانی میتونه با این دو شرکت رقابت کنه. عمرا، نداریم
ماکه در ساخت حلب روغن ماندیم ؟؟ماشینهای ساخته شده ازموجودی انبار وورادات قطعات ازچین است.انهم بهتره بگوییم چهر چرخ
بهتر بود مینوشتی فرغون سازی خخخخخخخ
بسیار بسیار آمار خنده داری بود ، از نظر تولید پانزدهم هستیم ، کاری به این ندارم که از لحاظ کیفیت آخر هم نمیشیم ولی به نظرتون افتخاره پانزدهم شدن ؟
سطح زندگی و درآمد مردم همه کشورهای توی لیست از ایران بالاتر هست و خودرو رو به راحتی خریداری میکنن ، ما با این همه پیش فروش و فروش فوق العاده و تولید آبکی باید با اقتدار رتبه 1 میشدیم
با سلام.با همین فرمون برید به کم کم ۲۰ تون هم میشید.اصلا چرا بیستم ۱۰۰ دم ۱۰۰۰ رم.مدیریت خوبی که دارین.????
مهندس مگه کلا تو دنیا چند تا خودرو ساز داریم .از چند تا ۱۵ شده . از ده تا
با این آشغالهایی که ایران خودرو و سایپا و ... میسازن باید رتبه یک جهان رو بگیرن!
اینا اول جهانم که بشن هیچ نفعی برای مردم ما ندارن! آخه این کلاهبردارها چه خوبی برای مردم ما دارند؟ والله من یکی که دوست دارم ورشکست بشن اونم بصورت 100 درصد...اگه خودروسازی اینه که اینا میزنن با این قیمت... سازنده F35 هم اندازه اینها سود نداره!!
اگر مسئول وطن پرستی باشد، پیشنهاد سالها قبل انجام میداد:
اقتصاد خودرو منطق دارد و افزایش کیفیت و ارزان شدن ارتباط مستقیم به تولید تیراز بالا دارد تا صرفه اقتصادی داشته باشد.
پیشنهاد دادند تمام ظرفیت خودرو روی یک پلتفرم خوب و ارزان بگذارند تا نیازی عمومی با تولید چند میلیونی برطرف شود
پلتفرم پراید قدیمی بوده و پلتفرم 405 همچنین 206، پلتفرم خوب حتی پراید یا 405 هم باز هم خوب به شرطی سالی دو سه میلیون شود با انواع سواری و هاچ بک و وانت/ آنقدر تولید کنند که با قیمت زیر صد ملیون و سود ده درصد مثل بقیه دینا و نه دهها مدل خودرو مونتاژی و گران! که موجب گرایش سرمایه از تولید به سمت دلالی!
خودرهای لوکس وارد شود - چه نو و چه دست دوم و دولت مالیات بگیرد منصفانه مثلا10 یا 20 درصد- در نتیجه رقابت باید باشد با وادرات و مردم بهب ینند خودروی با کیفیت
غلط املایی زیاد داشتی