درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اداعای کذب تولید صد در صدی و جوابگوی کذایی تقاضا! بودن وادرات و رقابت با خودروی خارجی! بایست تحریمها برداشته شود، لاhقل خودتحریم نشود، واردات خودرو آزاد شود، این داخلی سازی نیست، این خودتحریمی است، گرانی خودرو بخشی از ناشی تقاضای کاذب برای حفظ سرمایه و دلالهای رانتخوار است و بخشی بخاطر تصمیم غلطممنوعیت وادرات و عوارض سنگین خودروی وادراتی که موجب تشویق قاچاق و رانت، خودروسازی که در شرایط انحصار و بدون رقابت با خارجی، خودروساز نمی شود، خودروبنداز میشود و مافیایی و رانتخواری
خودروهای دپو شده با دلار 14 تومن را حالا با دلار 30 تومن میفروشند به مصرف کننده ای که با هزار بدبختی از سد قرعه کشی رد شده.
حاشیه بازار در صورتی توجیه دارد که تیراژ تولید و عرضه به تقاضا نزدیک باشد. در غیر این صورت تولید کننده تولید و عرضه را کم می کند قیمتها بالاتر می رود. اینکه 900 هزار تولید دوروغ است هر یک دستگاه تولید دو یا سه بار فکر می کنم در آمارها بیاید. اگر 500 هزار دستگاه هم تولید می شد وضعیت بازار این طور نمی شد.
آقای نماینده مگه براساس تحقیقات خود شما که تازه شروع به کار کرده بودین نگفتین هزینه ساخت خودرو در ایران( هزینه ساخت . هزینه لوجستیک و...) بیشتر از شرکت های خارجی و نباید اینطور باشه پس چی شد؟ همه یادشون رفت این هزینه های اضافه چیه که خودروساز داره براش ضرر میده . اخه چه ضرری ؟ وقتی پیش فروش یک ساله دو ساله میکنن شما به من پول بده فقط زمین بخرم سال بدش چند برابرش سود می کنم خودروساز که دیگه بماند .