1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. جوابیه سیف خودرو در مورد تأخیر در تحویل خودرو و فروش در بازار آزاد

جوابیه سیف خودرو در مورد تأخیر در تحویل خودرو و فروش در بازار آزاد

3 آذر 1399
  • 3

 

روز شنبه در گزارشی در سایت car.ir به نقل از فارس درباره عدم تحویل خودرو به مشتری از طرف یکی از خودروسازان کشور پرداختیم که در اینجا می توانید ملاحظه کنید . شرکت سیف خودرو توضیحاتی در این زمینه ارایه داده است که زیر ذکر شده است.

برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «چرا خودروهای ثبت نامی در موعد مقرر تحویل نمی‌شوند؟» خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

در این مورد روز شنبه گذشته خبری با عنوان «خودروسازان به جای تحویل خودرو، آن را در بازار می فروشند» در خبرگزاری فارس منتشر شد که شرکت سیف خودرو توضیحی را در مورد آن ارائه کرده است. در این توضیح آمده است:

به استحضار می‌رساند شرکت سیف خودرو جزء معدود مجموعه های خودروسازی کشور است که علیرغم تحریم های ظالمانه دو سال اخیر پیگیر جدی تولید، تحویل محصولات و عمل به تعهدات خود به مشتریان بوده است. تا آنجا که پس از اعلام عدم ادامه همکاری توسط شرکت BISU به سرعت و با کار شبانه روزی اقدام به عقد قرارداد خودروی جایگزین، اخذ استانداردها و تغییر خطوط تولید جهت جایگزینی محصولات جدید با امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر کرده است. 

شرکت سیف خودرو در سال جهش تولید علیرغم تمام محدودیت های تحریمی و کرونایی بیش از 300 درصد افزایش تولید نسبت به سال قبل را مدیریت و تحویل مشتریان قدیمی کرده است. همچنین به اطلاع می رساند که تمامی خودروهای تولیدی این شرکت به ترتیب اولویت خرید فقط به مشتریان و تعهدات گذشته واگذار می شود و مالک خودروهایی که در حال حاضر در بازار و نمایشگاه های خودرو به صورت نقدی به فروش می رسد مشتریانی هستند که به ترتیب اولویت خودروهای خود را دریافت کرده و تمایل به فروش در بازار آزاد داشته اند.

سیاست شرکت سیف خودرو تا زمان پایان تعهدات گذشته هیچ گونه بخشنامه و قیمت گذاری فروش نقدی و تحویل فوری این محصولات نبوده و نیست.

 

 

منبع فارس


نظرات

  • محمد محمد (4 آذر 1399 ساعت 11:12)

    دقیقاً مثل هایمای ایرانخودرو
    اونم همینارو میگه تحریمهای ظالمانه و.... تو بازار فراوون پیدا میشه ولی تحویل متقاضیان نمیشه چه خوب میشه یه ارگانی بره از کارتکس های پیش خریدشون رندم بکشه بیرون ببینن به چند نفر تحویل دادن
    ایرانخودرو که پا فراترم گذاشته میگه بیاید جاش حلبی تحویل بگیرید ما تو بازار آزاد بفرشیم حال کنیم

  • بینام بینام (4 آذر 1399 ساعت 00:47)

    با سلام این شرکت ********دروغگوترین شرکت خودرویی هستش از اول به همه دروغ گفته و تا آخر هم پا نخواهد گرفت من یکی از ثبت نام کنندگان سال ۹۷ این شرکت هستم درسال ۹۷ این شرکت و نمایندگیهای در شهرها و همچنین در سایت شرکت میکفتن شرکت خودرو بیسو ۳و۵ رو وارد کرده ودر گمرک هست وبعد از ترخیص خودروها سر هم شده و تحویل می گردد و این اولین دروغ شرکت بود چون اصلا چیزی وارد نکرده بودن وبا پولهای ما تازه رفتن برای وارد کردن ثبت نام ما سال ۹۷ موعد تحویل مهر ۹۸ اما بعد از ۱۰ ماه دروغ دوم رو گفتن که بیسو ۵ هفت نفره دولت نمی ذاره وارد کنیم شما بیاید متمم امضا کنید وبه شرکت مهلت بدید یک خودرو دیکه تحویل بده به شما و این مدت ۷ ماه مهلت گرفتن تا اردیبهشت ۹۹ ولی باز هم بدقولی کردن و تا الان همه رو گذاشتن سر کار و حالا بعد از دوسال میخواد به نرخ روز بازار خودرو تحویل ثبت نام کننده بده و انکار فراموش کرده که مهر ۹۸ پول ما آماده بوده ولی شرکت نتونسته به تعهد عمل کنه و مدت ۷ ماه دیکه مهلت گرفته باز هم نتونسته به تعهدش عمل کنه حالا مردم باید جور شرکت رو بکشن این شرکت با دروغ و نیرنگ شروع شده حتما در ادامه هم پا نخواهد گرفت

  • آزاد آزاد (3 آذر 1399 ساعت 19:58)

    دروغگو ************ ،چطور این دروغای شاخدارو تحویل مردم میدین آخه سال 97 زمانی که هایما170ت بود نیم کیلو طلا به قیمت 125 ت فروختم و بیسو تی 5 ثبت نام کردم برا تحویل مرداد بعد دو سال هنوز هیچی تحویل نگرفتم ودر این مدت چندین دوره فروش نقدی انجام دادین خدا*******کنه انشااله که خدا جوابتون رو بده