1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لوکس‌ترین مدل مایباخ بنز برای رقابت با رولزرویس رونمایی شد + قیمت

لوکس‌ترین مدل مایباخ بنز برای رقابت با رولزرویس رونمایی شد + قیمت

5 آذر 1399
  • 0

 

کمپانی مرسدس-بنز با عرضه مدل جدیدی از زیرمجموعه بسیار لوکسش، مایباخ، رولزرویس ، مازراتی و بنتلی را به چالش خواهد کشید. مایباخ که براساس مرسدس-بنز مدل کلاس S ساخته می‌شود، لوکس‌ترین محصول این کارخانه آلمانی است و قرار است از سال آینده به بازار جهانی عرضه شود.

34.jpg
خودروهای مایباخ با جلوپنجره متفاوتی که پره‌های عمودی دارد از محصولات دیگر بنز متمایز می‌شود. این جلو پنجره وجه تمایز این خودرو با کلاس اس مرسدس بنز نیز می باشد. ظاهر ماشین با رنگ دوگانه و قطعات آب‌کروم‌کاری شده نسبت به کلاس S لوکس‌تر شده است.

اما تفاوت اصلی در داخل ماشین دیده می‌شود. ماشین ۱۸ سانتی‌متر از مدل کلاس S مرسدس بنز کشیده‌تر و فضای عقب بیشتر شده است. صندلی‌ها دارای قابلیت ماساژ پشت و پاهای سرنشینان را دارد و می‌توان آنها را نیز به شکل تخت خواباند.
 

38.jpg

درب های قسمت عقب ماشین موتور الکتریکی دارند و می‌توان آنها را با لمسکردن دگمه یا حرکت دست باز و بسته کرد. دوربین‌هایی در سقف سرنشینان را زیر نظر دارند و خواسته آنها را با توجه به حرکت دست و بدن تشخیص می‌دهند. مثلا کمربند ایمنی در پشت صندلی مخفی شده و تنها هنگامی بیرون می‌آید که سرنشین عقب دستش را برای گرفتن کمربند به سمت شانه‌اش ببرد.

37.jpg
برای ایجاد فضایی آرام در ماشین، سیستمی طراحی شده که صداهای مزاحم بیرون را دریافت کرده و با ارسال فرکانسی مشابه، آن‌ها را حذف می‌کند. روبروی هر سرنشین یک نمایشگر قرار دارد. برای ماشین می‌توان میز کار و یخچال هم سفارش داد.

40.jpg
 قیمت پایه مایباخ ۱۷۳ هزار دلار اعلام شده است، ولی با اضافه کردن امکانات سفارشی قیمت هر دستگاه به بیش از ۲۵۰ هزار دلار می‌رسد، این یعنی تنها آپشنهای سفارشی این خودرو تنها حدود 80 هزار دلار کمتر از قیمت یک دستگاه شورلت کوروت جدید قیمت دارد. مایباخ زمستان گذشته یک مدل شاسی‌بلند براساس کلاس GLS بنز معرفی کرد که قیمت پایه آن ۲۱۳ هزار دلار است.

39.jpg
کمپانی مرسدس-بنز سال گذشته دوازده هزار دستگاه مایباخ در سراسر جهان فروخت. دایملر، مالک مرسدس-بنز هفته گذشته اعلام کرد به خاطر تقاضای زیاد برای این ماشین در چین، فروش در سال آینده دو برابر خواهد بود.

36.jpg

35.jpg

 

 



نظرات