1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودروی کوییک.اس با امکانات بیشتر زمستان امسال وارد بازار می‌شود

خودروی کوییک.اس با امکانات بیشتر زمستان امسال وارد بازار می‌شود

11 آذر 1399
  • 3

 

 سایپا اعلام کرد با انتقال قالب از شرکت خارجی به سایپا تولید مدل فیس لیفت محصول کوییک (کوییک.اس) اواخر آذرماه آغاز و این خودرو زمستان امسال وارد بازار کشور می‌شود.پیش از این کوییک در نسخه های ساده با دنده دستی و اتوماتیک و کوییک آر با سقف رنگی وارد بازار شده بود .

 گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که مراحل پیش تولید و تست‌های لازم برای تولید کوییک.اس انجام شده و با انتقال قالب از شرکت خارجی در ماه جاری، تولید آزمایشی این محصول از اواخر آذرماه و تولید انبوه آن از دی‌ماه۹۹ آغاز خواهد شد.

تغییر در زمان‌بندی پروژه تولید کوییک.اس و طولانی شدن زمان آغاز تولید انبوه این محصول به دلیل تاکیدات کیفی و روند جدید این گروه در ارتقاء کیفیت قطعات و محصول نهایی و همچنین محدودیت‌های ناشی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یکی‌ از شرکت‌های قالب‌سازی خارجی است که با دستور مدیریت ارشد گروه سایپا این موضوع به صورت مستمر پیگیری شده و ضمن بهبود کیفیت مورد نظر، قالب‌سازی نهایی این محصول فیس‌لیفت در شرکت خارجی به اتمام رسیده و آماده انتقال به داخل کشور است.

مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در این خصوص اعلام کرد تاکنون چندین دستگاه از این محصول با قطعات نهایی از قالب‌های اصلی در این مرکز تولید شده و تستهای تأییدیه آن نیز به پایان رسیده است، همچنین بر اساس رویه‌های کیفی داخلی سایپا، مراحل دریافت تأییدیه از نهادهای ناظر از جمله نیروی انتظامی برای شماره گذاری، تأییدیه از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و نیز مجوز شماره گذاری تا انتهای دی‌ماه۹۹ به پایان رسیده و کوییک.اس در بهمن‌ماه۹۹ به بازار عرضه می‌شود.

در خصوص خودرو ساینا.اس (دیگر محصول جدید فیس‌لیفت پلت‌فرم X200 سایپا) نیز به اطلاع مشتریان محترم می‌رساند که این محصول هم‌اکنون در خط تولید شرکت سایپا سیتروئن در حال تولید انبوه بوده ولیکن جهت عرضه به بازار صرفاً در انتظار تعیین و اعلام قیمت از سوی شورای رقابت است.

سازمان فروش گروه خودروسازی سایپا نیز اعلام کرد که وجه واریزی مشتریان محترم در پیش فروش‌های این محصولات مشمول سود مشارکت و همچنین جریمه تاخیر خواهد شد و گروه خودروسازی سایپا در این خصوص نیز نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام خواهد کرد.

این سازمان توضیح داده که گروه خودروسازي سايپا با هدف رضايتمندی و پاسخ به نياز ضروری برخی از مشتريان به خودرو، طرح تبدیل و پیشنهاد صدور دعوتنامه‌های خودروهای مشابه و جایگزین این محصولات و تحويل آنها را نیز داده است اما این اقدام، یک امر پیشنهادی و کاملاً اختیاری است و در صورت عدم تمايل مشتريان به تغيير مدل خودروهای خود؛ محصولات ثبت‌نامی بلافاصله پس از تولید انبوه و تامین، تحویل مشتریان محترم خواهد شد.

 

 



نظرات

  • پراید پراید (11 آذر 1399 ساعت 19:00)

    حداقل ۱۶۰ میلیون برید صف بکشید تیبا پراید بخرید با ظاهر جدید

  • navid navid (11 آذر 1399 ساعت 15:35)

    منظورشون از اینکه فروشش شروع میشه اینه که "پول گرفتن" رو شروع میکنند و یه تیکه کاغذ بهت میدن که روی اون نوشته تحویل فوری البته به سال نوری باید حساب کنی نه سال زمینی ها.
    هر یک ماه روی اون برگه معادل یک سال ما میشه خخخخ.

  • علی علی (11 آذر 1399 ساعت 14:17)

    سایپا ، ساینا آپشنال نمیتونه تولید کنه چه برسه به اینها