1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. درز جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل بعدی کیا کادنزا مدل 2022

درز جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل بعدی کیا کادنزا مدل 2022

18 آذر 1399
  • 1

گروه کیا موتورز رو به جلو در حال حرکت است.

 تصاویر جاسوسی از نسل بعدی سدان کیا کادنزا در زیر استتار سنگین منتشر شده است ولی نتوانسته است از دست دوربین جاسوسان عکاس فرار کند .

کیا کادنزا - Cadenza یکی از سدان های فول سایز و لوکس کمپانی کیا موتورز است. ساخت  این خودرو از سال 2010 آغاز شد و دومین نسل از این خودرو  در سال 2016 وارد بازار شده است. نسل اول این خودرو به کشور ما هم وارد شد و جزو یکی از خودروهای محبوب بازار خودروهای وارداتی شد . در اینجا می توانید مشخصات فنی این نسل از کیا کادنزا را مشاهده نمایید .

2022-kia-k7-gl3-.jpg

 

ما از قبل ایده ای درباره آنچه در زیر کاپوت قرار دارد، داریم. عکس های جاسوسی از کره جنوبی منجر به ایجاد رندرهایی شد که به یک نگاه جسورانه و به روز برای این سدان در اندازه کامل اشاره دارد. تفاوت آشکار در جلو پنجره است که از نظر اندازه رشد کرده است. این بخشی از یک خودروی جدید و جذاب است که باید منافذ کوچکتر گوشه ای را ارائه دهد، چراغ های جلو باریک تر هستند. قسمت عقب هنوز در زیر استتار سنگین کاملاً پنهان است. می توانیم درخشش قرمز چراغ های عقب را مشاهده کنیم، طرحی شبیه به مدل فعلی.

kia-k7-gl3-2.jpg

با توجه به قدیمی نبودن کادنزا / K7 فعلی، این تغییرات باعث تعجب شده است. مدل فیس لیفت شده در بازار کره جنوبی در ژوئن 2019 عرضه شد و اولین بار در آمریکای شمالی در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2020 ظاهر شد - آخرین رویداد مشابه در منطقه قبل از این که ویروس کرونا همه چیز را تعطیل کند. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که تغییرات ظاهری با ارتقا قابل توجهی در فضای داخلی و پیشرانه همراه خواهد بود و اساساً سدان را به سمت بازار بزرگتر سوق می دهد. این می تواند کیا را به سمت کنار گذاشتن مانیتورهای Cadenza و K7 سوق دهد و نام جدید نسخه K8 را تغییر دهد تا نشان دهنده جذابیت تازه آن باشد.

کیا کاندزا مدل 2020

2020-kia-cadenza.jpg

شایعات حاکی از آن است که از اوایل مارس 2021 در کره جنوبی رونمایی شود و فروش آن بعداً در همان سال به عنوان مدل 2022 آغاز شود.

 

 



نظرات

  • امیر امیر (18 آذر 1399 ساعت 08:55)

    چه خفن