1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار تصاویر جاسوسی از نسل بعدی بی ام و X1

شکار تصاویر جاسوسی از نسل بعدی بی ام و X1

انتشار عکسهای جاسوسی از نسل بعدی بی ام و X1
19 آذر 1399
  • 0

 

نسل بعدی بی ام و X1 در سال 2022 وارد بازار می شود.

ب ام و X1 در نسل اول و دوم طی سالهای ۹۱ الی ۹۷ به کشور ما وارد شد که در اینجا می توانید مشخصات فنی این خودروها را مشاهده کنید . ولی خیلی پرطرفدار نشد به خصوص نسل اول این خودرو . در نسل دوم با تغییرات موثری که روی این خودرو شکل گرفت به مراتب با اقبال بیشتری از طرف خریداران ایرانی مواجه شد .

 این بدان معناست که احتمالاً سال آینده شاهد کراس اوور جدید خواهیم بود. این خودروساز قبلاً گفته است که این محصول هم با موتور درونسوز و هم به صورت کاملاً الکتریکی در دسترس خواهد بود.

این هیبرید کمی بزرگتر از مدل نسل فعلی است و دارای یک جلوپنجره قائم و پهن دو تیکه است. با این حال، استتار همچنان جزئیات دقیق تر کراس اوور را مانند طرح چراغ جلو و چراغ عقب پنهان می کند.

next-gen-bmw-x1-phev-spy-33.jpg

بی ام وX1 فعلی که برای سال 2020 به بازار عرضه شد، یک موتور 1.5 سیلندر 1.5 لیتری را با یک موتور الکتریکی که مخصوص کراس اوور ساخته شده جفت می کند. این پیشرانه 220 اسب بخار (162 کیلووات) و 284 پوند فوت (385 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند و آن را از طریق جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته به چرخ های جلو هدایت می کند. به احتمال زیاد بی ام و می تواند این پیشرانه را به نسل جدید X1 منتقل کند، اگرچه این شرکت می تواند از فرصت استفاده کرده و کارایی و توان تولیدی خود را تغییر دهد. X1 فعلی حداکثر 35 مایل (57 کیلومتر) برد کاملاً الکتریکی را در اروپا ارائه می دهد.

next-gen-bmw-x1-phev-spy-22.jpg

هنگامی که بی ام و جدید وارد می شود، بر روی یک نسخه اصلاح شده از چرخ محرک جلو سوار می شود، اگرچه تمام چرخ متحرک باید در دسترس باشد. خودروی هیبرید پلاگین احتمالاً یکی از چندین پیشرانه تا الکتریکی بی ام و است که در X1 جدید ارائه می دهد. تاریخ رونمایی در سال 2022 مبهم است، به این معنی است که باید سال آینده اولین کراس اوور را ببینیم.

 

 

 



نظرات