1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. در سال 83 قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو چقدر بود؟

در سال 83 قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو چقدر بود؟

21 آذر 1399
  • 1

 

آزادسازی قیمت خودروهای داخلی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که امروزه از سوی وزارت صنعت شنیده می‌شود که بسیاری از خریداران را دچار نگرانی کرده است، ولی در این بین یادآوری محصولات ایران خودرو در شهریورماه سال 83 خالی از لطف نمی‌باشد.

در شهریورماه 83 محصولات ایران خودرو با تنوع بیشتری نسبت به امروز تولید و در اختیار متقاضیان قرار میگرفت.

قیمت این محصولات با توجه به رنگ و کلاس خودرو متفاوت بود.

اینا بخشی از شرایط فروش محصولات ایران خودرو در آن سالها بود . نه خبری از قرعه کشی بود و نه از ثبت نام اینترنتی و نه خبری از مراجعات مکرر به نمایندگی ها . هر شخصی که طالب خرید خودروی صفر کیلومتر بود به یکی از نمایندگی های مجاز مراجعه می کرد و خودروی مورد نظر خود را ثبت نام می کرد و در موعد مقرر تحویل می گرفت . اگر موعد تحویل عقب می افتاد خودروساز خسارت تاخیر نیز پرداخت می کرد . جالبتر اینکه در آن سالها نمایندگی ها با هم در رقابت بودند برای بالا بردن آمار فروش و برای این کار جداگانه تبلیغ می کردند شرایط مختلفی اعلام می کردند و بعضا تخفیف هم قایل می شدند .

قیمت محصولات ایران خودرو در شهریورماه سال 83:

55.jpg

56.jpg

 

 



نظرات

  • محمد محمد (24 آذر 1399 ساعت 19:03)

    تو اون سال قیمت دلار روهم لطفاکنید اعلام کنید که همون موقع از الانم گرونتر حساب می کردن باز دمشون گرم الان قیمتا خیلی پایین تره فقط مشکل دریافتی قشرمستضعفه که یک پنجم اون موقع شده! اگه دو سه سال دیگه حقوقا رو افزایش بدن همه چی خوب میشه فعلا فشار تحریم ها و تورم رو دوش مستضعف بیچارست!!!