1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نگاهی به امکانات شاسی بلند جدید نیسان قشقایی + عکس

نگاهی به امکانات شاسی بلند جدید نیسان قشقایی + عکس

24 آذر 1399
  • 1

 

خودروی جدید نیسان قشقایی که سال آینده به بازار می آید، تغییرات گسترده ای را نسبت به مدل قبلی شامل می شود که از جمله آن ها می توان به یک کیلومتر شمار دیجیتالی 12 اینچی که برای اولین بار در مدل‌های قشقایی تعبیه می ‌شود و می ‌تواند مدیا، جهت یابی، وضعیت خودرو را در اختیار سرنشینان قرار دهد اشاره کرد.

13.jpg

نیسان قشقایی - Nissan Qashqai نخستین بار در نمایشگاه خودرو پاریس در سال ۲۰۰۶ در معرض عموم به نمایش درآمد. نیسان قشقایی نخستین محصول شرکت نیسان است که در دفتر طراحی اروپایی نیسان در شهر لندن طراحی شده، و مهندسی آن هم در مرکز فنی اروپایی نیسان در شهر کرنفیلد در منطقه بدفوردشایر در بریتانیا انجام شده است. این خودرو در مدل های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ توسط پارس خودرو وارد ایران شد .

همچنین یک صفحه لمسی سرگرمی 9 اینچی که 2 اینچ از مدل های قبلی بزرگتر است، روی داشبورد خودرو تعبیه شده است که از اپل کارپلی و اندروید آتو، جهت یابی ماهواره‌ای، دستیار هوشمند آمازون الکسا، دستیار صوتی گوگل و همچنین رادیوی دیجیتالی DAB+ پشتیبانی می کند.

در مدل‌های بالاتر سری قشقایی، یک صفحه نمایش 11 اینچی HUD اضافه شده - بزرگترین در این سری - که می تواند جهت یابی و اطلاعات راهنمای راننده را روی شیشه جلوی خودرو نمایش دهد.

همچنین پشتیبانی از برنامه نیسان کانکت فراهم شده که روشن کردن چراغ ها، استفاده از بوق خودرو، قفل و باز کردن درب ها، نمایش وضعیت خودرو و همچنین پیدا کردن خودرو را ممکن می سازد.

14.jpg

15.jpg

12.jpg

 

 



نظرات

  • احد احد (24 آذر 1399 ساعت 09:33)

    مسِئولین همشون از اون عکسهای بالایی سوار میشند.ولی تولیدات اشغال ایران خودرو وسایپا را برای مردم نگه داشتند.