1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اعلام قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای اتوماتیک در بازار + قیمت برخی از خودروها

اعلام قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای اتوماتیک در بازار + قیمت برخی از خودروها

12 بهمن 1399
  • 0

قیمت پژو 207 سقف شیشه ای پانوروما اتوماتیک در کارخانه مشخص شد.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت:با توجه به اینکه نوسانی در بازار ارز وجود ندارد قیمت ها در بازار خودرو نیز ثابت باقی مانده و قیمت ها نسبت به هفته گذشته مقداری نوسان جزئی داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: معاملات خودرو به روال گذشته بازگشته است و تنها واسطه گری از بازار حذف شده و می توان گفت که مصرف کنندگان واقعی در بازار حضور دارند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو بیان کرد: قیمت های چهارشنبه هفته گذشته همچنان در بازار پایدار است.به دلیل اینکه قیمت ها به ثبات رسیده است، خریداران به بازار برگشته اند و احساس می کنند کاهش قیمت بیشتری رخ نمی دهد و فروشندگان نیز احساس می کنند قیمت ها افزایش نمی یابد و همین امر موجب انجام معاملات شده است. 

او ادامه داد:هفته گذشته پژو ۲۰۶ تیپ ۲  بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ تومان و پراید 131 هم بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان داد و ستد شد که امروز هم همین قیمت‌ها در بازار حاکم است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به اینکه قیمت ۲۰۷ سقف شیشه ای اتوماتیک که امروز تحویل مشتریان داده شد، مشخص شده است، بیان کرد: ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک در کارخانه به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان تحویل مشتریان داده شده است که این خودرو در بازار در تنوع رنگی عرضه می‌شود که رنگ سفید آن با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان و مشکی آن ۳۰۸ میلیون تومان معامله خواهد شد.  

نام خودرو  قیمت (تومان)
پژو ۴۰۵ ۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس  ۲۰۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۲۴۳.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ مدل(v8) ۲۴۸.۰۰۰.۰۰۰
سمند  ۱۷۵.۵۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۰۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای  ۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰
پراید ۱۳۱  ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰
پراید ۱۱۱ ۱۱۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا صندوقدار  ۱۰۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲ ۱۲۲.۵۰۰.۰۰۰
ساینا  ۱۲۶.۰۰۰.۰۰۰
کوییک  ۱۳۶.۵۰۰.۰۰۰


نظرات