1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل جدید بی ام و سری 7 در راه بازار است؟

نسل جدید بی ام و سری 7 در راه بازار است؟

22 بهمن 1399
  • 0

اگرچه در سال 2019 به بی ام و سری 7 فیس لیفت داده شد، اما نمی توانیم این واقعیت را که از سال 2015 وجود داشته است، انکار کنیم. 

ب ام و سری ۷ یک تا دو سال قبل، پرچمدار محصولات این کمپانی آلمانی بود ولی با معرفی خودروی شاسی بلند جدید ب ام و ایکس ۷ نگاه ها همه به سمت این محصول جدید خیره شد.

 شاید شما در زمره کسانی هستید که منتظر یک نسخه جدید سری 7 هستند. نسل بعدی بی ام و سری 7 در حال آمدن است و از سال گذشته، بی ام و نمونه های اولیه را آزمایش کرده است و براساس آن عکس های جاسوسی، رندرهای غیر رسمی طراحی شده اند. اما جدیدترین اطلاعات مربوط به نسل بعدی سری 7 به تازگی به دست آمده است.

11.jpg

G70 سری 7 به صورت استاندارد با سیستم های معمول تعلیق هوا و درب های بسته ارائه می شود. با این حال، لیست گزینه ها نیز اعلام شد، که شامل درب های کاملاً اتوماتیک مانند رولزرویس فانتوم و همچنین مجموعه ای کاملاً جدید از چراغ های جلو است.

این اطلاعات حاکی از آن است که صندلی های عقب سری 7 از راحتی و امکانات رفاهی فراوان در کابین جلو برخوردار هستند. همچنین سیستم اطلاعات و سرگرمی عقب با نمایشگرهای بزرگ روی تکیه گاه ها قرار خواهد گرفت.

گفته می شود تولید G70 سری 7 در ژوئیه 2022 آغاز می شود. با توجه به این جدول زمانی، می توان انتظار داشت که در اواخر سال 2021 یا اوایل سال آینده رونمایی شود.

 



نظرات