1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت و مشخصات شاسی بلند کیا تلوراید ۲۰۲۱ + تصاویر

اعلام قیمت و مشخصات شاسی بلند کیا تلوراید ۲۰۲۱ + تصاویر

اعلام قیمت و مشخصات کیا تلوراید ۲۰۲۱ + تصاویر
23 بهمن 1399
  • 0

کیا تلوراید ستاره‌ی کلاس خود است. این خودرو یکی از بهترین محصولات بررسی شده در سال ۲۰۲۰ بوده و کره‌ای‌ها از فروش خوب آن کاملاً لذت برده‌اند. تلوراید حتی جایزه خودروی سال دنیا را برنده شده و در میان بهترین‌های جایزه خودروی سال آمریکای شمالی نیز قرار داشته است.

این شاسی بلند یزرگ جثه کیا نگاه های زیادی را به سمت خود خیره کرده است و کارشناسان خودرویی در سطح دنیا از کیفیت و امکانات خوب کیا تلوراید راضی به نظر می رسند.

2020-kia-telluride.jpg
با کسب جوایز گوناگون و استقبال خوب مشتریان، افزایش چند صد دلاری قیمت تلوراید احتمالاً تأثیری در عملکرد فروش این خودرو نخواهد داشت. بولتن فرستاده شده توسط کیا به نمایندگی‌ها نشان می‌دهد که قیمت تلوراید ۲۰۲۱ هم‌اکنون ۲۰۰ دلار بیشتر شده هرچند مدل SX افزایش قیمت بیشتر یعنی ۳۰۰ دلار را تجربه کرده است.

Telluride.jpg
همچنین هزینه‌های تحویل تلوراید در مدل ۲۰۲۱ به ۱۱۷۵ دلار رسیده است. به این ترتیب قیمت کیا تلوراید ۲۰۲۱ پایه از ۳۳۴۱۵ دلار شروع می‌شود که حدود ۶۳۰ دلار بیشتر از مدل دو سال پیش این خودرو است.


حدود یک سال پیش بود که تلوراید اولین افزایش قیمت خود را تجربه کرد. در ژانویه ۲۰۲۰ این شاسی‌بلند افزایش قیمت ۲۷۵ دلاری داشت و بهای پایه‌اش به ۳۳۰۶۰ دلار رسید. به عنوان یادآوری باید گفت تلوراید وقتی اولین بار در بازار عرضه شد قیمت ۳۲۷۸۵ دلاری داشت.

2020-Kia-Telluride-SX-V6-AWD-4.jpg
البته تلوراید تنها محصول کیا نیست که افزایش قیمت داشته چراکه چندین محصول دیگر این خودروساز نیز در برخی تریم ها ۱۰۰ دلار گران‌تر شده‌اند. این تغییرات قیمت مشابه همان تغییرات قیمتی ژانویه سال پیش هستند.

Kia-Telluride-2.jpg
لیست افزایش قیمت محصولات کیا این‌گونه است:

کیا سراتو/فورته: افزایش ۱۰۰ دلاری در تریم GT
کیا K5: افزایش ۱۰۰ دلاری
کیا سول: افزایش ۱۰۰ دلاری
کیا سلتوس: افزایش ۱۰۰ دلاری به جز تریم های LX و S دیفرانسیل جلو
کیا اسپورتیج: افزایش ۱۰۰ دلاری

2.Kia-Telluride-2020.jpg

Kia-Telluride-3.jpg

منبع پدال


نظرات