1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خودروهای برقی چینی وارد بازار استرالیا می شوند + عکس

خودروهای برقی چینی وارد بازار استرالیا می شوند + عکس

29 بهمن 1399
  • 0

BYD یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان خودرو های برقی در جهان توافقنامه جدیدی را برای ورود به بازار استرالیا امضا کرده و قرار است که اولین محصولاتش از سال آینده وارد بازار شود. بی وای دی (BYD) خودروسازی چینی است که در زمینه تولید و مونتاژ خودرو، اتوبوس، خودروهای برقی و لیفتراک فعالیت می‌کند.

این شرکت در ابتدا در سال 1995 فعالیت خود را در ضمینه تولید باتری های قابل شارژ آغاز کرد و در سال 2003 به جمع خودروسازان چین پیوست.

بازار خودروهای برقی هر روز در حال گسترده تر شدن هستند و خودروسازان چینی با پیشرفت های چشمگیر اخیر توانسته اند در بین محصولات برقی در جهان برای خود جا باز کنند و حرف های زیادی را برای گفتن دارند.

 BYD از سال 2015 با عرضه محدود تاکسی های برقی بازار استرالیا را ارزیابی کرده و تعدادی از ون ها، شاسی بلند ها و سدان های آن نیز در ماه های اخیر در استرالیا مشاهده شد.

byd-sedan-5.jpg

قرار است از سال آینده محصولات این شرکت از طریق nexport نماینده آن در استرالیا توزیع شود و خودرو های فرمان راست BYD رسما در اختیار علاقمندان آن قرار بگیرد.

این اولین بار در جهان است که BYD از طریق یک نمایندگی وارد بازاری خاص می شود.

Nexport در این باره گفت:" از سال آینده خودرو های برقی با کیفیت بالای BYD وارد استرالیا می شود و به تدریج واحد های فروش مستقیم نیز در شهر های مختلف ساخته خواهد شد."

انتظار می رود اولین دستگاه از خودرو های برقی BYD اوایل سال در نمایشگاه اتومبیل شانگهای رونمایی شود و اطلاعات دقیق تری از آن ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

 



نظرات