1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تجهیر نیسان روگ ۲۰۲۱ به موتور توربو ۱.۵لیتری سه سیلندر + عکس

تجهیر نیسان روگ ۲۰۲۱ به موتور توربو ۱.۵لیتری سه سیلندر + عکس

26 اسفند 1399
  • 0

نیسان روگ ۲۰۲۱ به موتور جدید  توربوشارژ ۱.۵ لیتری سه سیلندر مجهز خواهد شد. نیسان می‌گوید این بخشی از یک "برنامه آزمایشی کوچک" برای ارزیابی فناوری جدید است. در کشور ما این خودروی شاسی بلند نیسان با نام نیسان ایکس تریل شناخته می شود.

طبق EPA، موتور جدید به طور قابل توجهی کارآمدتر از موتور چهار خطی ۲.۵ لیتری روگ است. FuelEconomy.gov رتبه بندی رسمی یک مدل ۲۰۲۱ روگ را با یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوی شارژ شده ۱.۵ لیتری ارائه می‌دهد که باعث افزایش ۳ تا ۵ کیلومتر بر ثانیه نسبت به جریان داخلی ۴/۲ لیتری تنفس طبیعی می‌شود.

نیسان گفت که این موتور جدید بخشی از یک "برنامه کوچک آزمایشی" برای ارزیابی این پیشرانه احتمالی جدید است و ما فکر می‌کنیم که در نهایت برای همیشه بخشی از ترکیب خواهد شد.

موتور ۱.۵ لیتری در روگ با چرخ متحرک جلو در شهر ۴۸ کیلومتر در هر پیکسل، در ترکیب ۵۳ کیلومتر در هر پیکسل و در بزرگراه ۵۹ کیلومتر بر ساعت است. EPA همچنین یک رده جداگانه، کمی پایین‌تر برای روگ سه سیلندر در تریم‌های SL و Platinum ذکر کرده است، همانطور که برای مدل ۲.۵ L انجام می‌شود. این سه سیلندر دارای گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم است.

برای موتور ۱.۵ لیتری جدید هنوز مشخصات قدرت و گشتاور نداریم و این اولین بار است که از این پیشرانه جدید از نیسان می‌شنویم. سخنگوی نیسان گفت که این شرکت در حال برنامه ریزی آزمایشی برای این موتور است، اما جزئیات بیشتری در مورد نحوه عرضه آن به اشتراک نگذاشت.

در آینده نزدیک به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد این موتور جدید باشید که در نهایت ممکن است در سایر مدل‌های نیسان نیز یافت شود.



نظرات