1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز با قدرت ۱۱۱۱ اسب بخار + تصاویر

معرفی مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز با قدرت ۱۱۱۱ اسب بخار + تصاویر

6 فروردین 1400
  • 2

زمانی که مرسدس-ای ام جی در سال ۲۰۱۵ محصول اسپورت GT را معرفی کرد این کوپه پرفورمنس فقط ۴۵۶ اسب بخار قدرت داشت. قدرت این خودرو در ادامه و با معرفی نسخه‌های جدیدتر افزایش یافت و در نهایت به ۷۲۰ اسب بخار در مدل بلک سریز رسید. این محصول پرچم‌دار از پیشرانه ۴ لیتری میل‌لنگ تخت استفاده می‌کند تا گشتاور بیشتری در دورهای پایین داشته باشد.

mercedes-amg-gt-black-series-by-opus1.jpg
اما امروز آماده روبرو شدن با بلک سریز ۱۱۱۱ اسب بخاری شوید. این سوپرکار آلمانی توسط شرکت Opus تیون شده و حتی قوی‌تر از هایپرکار AMG One می‌باشد؛ و نکته جذاب دیگر اینکه گل سرسبد خانواده GT همچنان نیروی تولیدی را به چرخ های عقب می‌فرستد.

mercedes-amg-gt-black-series-by-opus6.jpg
البته یک برنامه تیونینگ ملایم‌تر هم وجود دارد که قدرت تولیدی پیشرانه را به ۱۰۰۱ اسب بخار می‌رساند. همچنین پکیج‌های ارزان‌تر دیگر با قدرت‌های ۹۲۰ و ۸۲۵ اسب بخار نیز در دسترس هستند. قدرت ۸۲۵ اسبی فقط با برنامه‌ریزی دوباره نرم‌افزار پیشرانه به دست آمده درحالی‌که پکیج‌های دیگر حاصل تغییرات توربو و استفاده از پیستون‌های فورج کاری شده و سیستم سوخت‌رسانی سفارشی هستند. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیز به منظور هماهنگی با قدرت بیشتر پیشرانه تقویت شده است.

mercedes-amg-gt-black-series-by-opus2.jpg
یک سیستم اگزوز سفارشی نیز در دسترس است که صدای پرطنین‌تری تولید می‌کند و البته در آن خبری از فیلتر ذرات نیست که همین امر باعث می‌شود خودرو اجازه تردد در اروپا را نداشته باشد هرچند می‌توان از آن در پیست یا سایر کشورها استفاده کرد. رینگ‌های بسیار سبک‌وزن و برخی تغییرات آئرودینامیکی نیز تکمیل کننده پکیج موردبحث هستند.

mercedes-amg-gt-black-series-by-opus3.jpg
اگر فکر می‌کنید این قدرت برای خودرویی دیفرانسیل عقب خیلی زیاد است پس در جریان باشید که تیونر حداکثر گشتاور را به‌صورت الکترونیکی محدود می‌کند تا کشش بهینه‌ای حاصل شود. همچنین Opus می‌گوید این قدرت به‌صورت خطی و مشابه با یک پیشرانه تنفس طبیعی ارائه می‌شود.

منبع پدال


نظرات

  • کاربر سایت کاربر سایت (12 فروردین 1400 ساعت 13:18)

    باید بگم این یک خودرو مناسب پیست هست و سریعترین نسخه یه جاده ای این سری مرسدس بنز ای ام جی جی تی ار هستش که 577اسب با دو توربو و یک موتور 4لیتری تولید می کنه تازه این خودرو 4چرخ متحرک هست،این خودرو با رنگ بندی مختلف عرضه شده که باید بگم هنوز هیچ نمونه ای از مرسدس بنز ای ام جی جی تی ار در کشور وجود نداره،اما قیمت این خودرو از 168.000 دلار تا سقف 189.000 دلار به فورش رسیده و در کل بگم از نظر زاهر که خیلی خودرو خوش طرحی بوده

  • حسنی حسنی (7 فروردین 1400 ساعت 15:31)

    کم کم داره به پراید خودمون میرسه. سایپا جان تکون بخور مقامتو از دست ندی