1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی بیشتر با مایباخ ۵۷S کوپه سفارشِ معمر قذافی + عکس

آشنایی بیشتر با مایباخ ۵۷S کوپه سفارشِ معمر قذافی + عکس

29 اسفند 1399
  • 1

آیا مایباخ ۵۷S کوپه خاصی را که قبلاً درباره‌اش صحبت کرده بودیم به یاد دارید؟ این خودرو اساساً در سال ۲۰۱۰ توسط معمر قذافی سفارش داده شده بود اما به خاطر سقوط دولتش در اواخر همان سال هرگز به دستش نرسید. در ویدئوی جدید منتشر شده می‌توانیم نگاهی به ویژگی‌های خاص این خودرو داشته باشیم.

maybach-57s-coupe-by-xenatec6.jpg
به عنوان یادآوری باید گفت کار تبدیل این خودرو به کوپه‌ای بزرگ و دو درب توسط شرکت Xenatec انجام شده است. برنامه ابتدایی این شرکت تولید حدود ۱۰۰ دستگاه از مایباخ ۵۷S کوپه بوده اما نهایتاً کمتر از ۱۰ دستگاه از آن تولید شده است. در این ویدئو البته ادعا شده که تنها ۸ دستگاه از کوپه خاص مایباخ به دنیا آمده است.

maybach-57s-coupe-by-xenatec5.jpg
۵۷S کوپه دو تنی حاضر در ویدئو چهارمین مدل تولید شده توسط این شرکت است. این خودرو از رنگ سفید و سقف و رینگ‌های مشکی و جلوپنجره تیره سود می‌برد. اولین نمونه تولیدی توسط Xenatec نیز در این ویدئو دیده می‌شود هرچند رنگ بدنه آن مشکی است.

maybach-57s-coupe-by-xenatec9.jpg
این کوپه بژ و سفید از طرح رنگی مشابهی در کابین نیز سود می‌برد. در واقع سه رنگ چرم در کابین دیده می‌شوند که عبارت‌اند از بژ، کرمی و مشکی که در بخش‌هایی از پانل درب‌ها و داشبورد بکار رفته است. حتی فرمان نیز طرحی دو رنگ دارد.

maybach-57s-coupe-by-xenatec12.jpg
در روزگار مدرن امروزی نصب یک پیشرانه ۱۲ سیلندر زیر کاپوت مشابه بازگشت یک دایناسور است. این نیروگاه ۶ لیتری قدرت بسیار قابل‌احترام ۶۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. نیروی تولیدی به چرخ های عقب این خودرو فرستاده می‌شود.

maybach-57s-coupe-by-xenatec11.jpg
فراموش نکنید که هنوز هم می‌توانید این خودرو را خریداری کند. نمایندگی خودروی Autoleitner در آلمان قیمت حدود ۹۶۱۹۵۰ یورویی معادل حدود ۱.۱۶ میلیون دلار را برای آن تعیین کرده است.

maybach-57s-coupe-by-xenatec13.jpg

 

منبع پدال


نظرات

  • کاربر سایت کاربر سایت (12 فروردین 1400 ساعت 13:27)

    قیمت یازده برابر مرسدس بنز ای ام جی جی تی ار داره