1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تحويل خودرو شاهين سایپا به مشتريان آغاز شد

تحويل خودرو شاهين سایپا به مشتريان آغاز شد

27 اسفند 1399
  • 0

همزمان با رونمایی از اپلیکیشن مشتریان سایپا، نخستين سری از خودروهای شاهین، محصول جديد گروه خودروسازی سايپا، به صورت نمادین تحويل تعدادی از مشتريان شد.

در این مراسم سوییچ، اسناد و خودرو ۳ نفر از مشتريان سايپا تحويل داده شد و همچنين ۱۰ دستگاه خودروي شاهين كه فاکتور فروش آن همزمان با عید سعید مبعث صادر شده بود، تحويل خريداران شد.

 گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایتمندی مشتریان و براساس نظام جدید کیفیت محصول، خودرو شاهین را با گارانتی سه ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش تحویل مشتریان می‌دهد.

خودروي شاهين با استفاده از موتور M15 توربو شارژ، گیربكس دستی ۵ سرعته و طراحی بدنه با فولادهای بسيار مستحكم رقيب جدي خودروهاي خارجی هم كلاس خود است، اين خودرو استاندارد آلايندگي يورو ۵ را دارد.

همچنين شاهين، مجهز به فرمان برقی، سانروف، استارت دکمه ای، سیستم ورود خروج بدون سوییچ، سیستم پايش فشار باد تايرها، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نشانگر دمای بيرون، سانروف، مولتی مدیا ۷ اینچ، مجهز به سیستم های BAS ،ABS،EBD و سیستم هشداردهنده ضدسرقت است.

13.jpg

از سويی دوربین دید عقب، نشانگر تعویض دنده، محافظ ایمنی كودك و چراغ هدایت تا درب منزل از ديگر مزيت هاي است كه خودروي شاهين دارد.

در اين ميان گروه خودروسازي سايپا تلاش كرده است اين خودرو كه توسط مهندسان داخلي طراحي و توليد شده است را با كيفيت بالا توليد و به مشتريان عرضه كند.

همچنین در این مراسم، از اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا رونمایی شد.

این اپلیکیشن با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان سایپا به سرویس‌های مختلف راه‌اندازی شده و مزاياي متعددي را دارد كه بخشي از آن شامل ثبت درخواست و شکایت مشتریان با امکان پیگیری، نوبت دهی اینترنتی با امکان مشاهده نمایندگی های نزدیک به مشتری و مسیریابی از روی نقشه و درخواست امداد به صورت آنلاین و امکان ردیابی امدادگر است.

 امکان رویت وضعیت درخواست خرید مشتری و همچنین امکان استعلام وضعیت سند خودرو، دسترسی آنلاین به بخشنامه‌ها و شرایط فروش، دسترسی به مشخصات محصولات، سوابق بیمه‌ای و همچنین اطلاعات پرونده‌های لیزینگ مشتریان از ديگر ويژگي‌هاي نرم‌افزار تلفن همراه مشتريان گروه خودروسازي سايپا است.



نظرات