1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عرضه لوکس‌ترین خودروی ام‌جی در اروپا + قیمت

عرضه لوکس‌ترین خودروی ام‌جی در اروپا + قیمت

عرضه لوکس‌ترین خودروی ام‌جی در اروپا + عکس
13 فروردین 1400
  • 0

ام‌ جی همزمان با رونمایی از یک شاسی‌بلند الکتریکی جدید اعلام کرد که حضورش در اروپا را گسترش خواهد داد. نام شاسی‌بلند جدید "ماروِل آر" است و با ماشین‌هایی نظیر فولکس‌واگن ID4 رقابت می‌کند.

ام‌جی که یک خودروساز قدیمی انگلیسی است، در سال ۲۰۰۷ توسط کارخانه چینی سایک‌موتور خریداری شد و اکنون محصولاتش در چین ساخته می‌شود. مدل‌های ام‌جی از نظر فنی با محصولات زیرمجموعه دیگر سایک به نام رووی (Roewe) مشترک است.

15.jpg

ماروِل لوکس‌ترین مدل ام‌جی خواهد بود. این ماشین سه موتور الکتریکی دارد که در مجموع ۲۸۴ اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. ماروِل به گفته کارخانه با هر بار شارژ تا ۴۰۰ کیلومتر حرکت می‌کند و به همه فن‌آوری‌های روز مجهز شده است.

داشبورد ماشین یک نمایشگر لمسی ۱۹.۴ اینچی دارد. همچنین می‌توان از نیروی باتری برای استفاده از دستگاه‌های الکتریکی یا شارژ ماشین‌های الکتریکی دیگر استفاده کرد.

16.jpg

قیمت ماشین اعلام نشده، اما ام‌جی می‌گوید که قیمتش از فولکس‌واگن ID4 کمتر خواهد بود. به این ترتیب انتظار می‌رود قیمت پایه ماروِل حدود ۳۵ هزار یورو (حدود ۴۰ هزار دلار) باشد.

فروش ام‌جی سال گذشته در اروپا با بیش از ۸۰ درصد افزایش به ۲۵ هزار و ۶۱۹ دستگاه رسید. این کارخانه اکنون یک شاسی‌بلند الکتریکی بزرگ‌تر به نام ZS در بازار دارد که با قیمت ارزان توانسته مشتری زیادی جلب کند. قرار است از پاییز یک مدل استیشن الکتریکی هم به این جمع اضافه شود. ام‌جی اعلام کرده که امسال تعداد نمایندگی‌هایش را در اروپا دو برابر خواهد کرد و به بیش از ۲۰۰ نمایندگی افزایش خواهد داد.



نظرات