1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از جدیدترین لکسوس الکتریکی مفهومی + عکس

رونمایی از جدیدترین لکسوس الکتریکی مفهومی + عکس

12 فروردین 1400
  • 0

لکسوس معمولاً تیزر تبلیغاتی منتشر نمی کند، زیرا به طور معمول هر آنچه را که باید نشان دهد بدون ایجاد هیاهوی زیاد قبل از رونمایی معرفی می کند.

با این حال، وضعیت این خودروی الکتریکی جدید متفاوت است. لکسوس می گوید این کانسپت "تجدید نظر در برند" را نشان می دهد، بنابراین به نظر می رسد این خودروی الکتریکی چیزی فراتر از یک خودروی کانسپت باشد.

با توجه به آنچه تاکنون در تصاویر تبلیغاتی دیده ایم، این کانسپت احتمالاً شکل یک شاسی بلند کم ارتفاع را خواهد گرفت، مگر اینکه با کمی فاصله از زمین نسبت به حالت عادی ارائه شود. به نظر می رسد به اندازه کافی بزرگ و دارای چهار درب باشد و همانطور که قبلاً در یک تیزر تبلیغاتی دیده بودیم، قرار است چهار صندلی مجزا و فرمان مشابه جدیدترین تسلا مدل S داشته باشد.

2021-lexus-concept-car-teaser.jpg

در قلب خودروی مفهومی لکسوس پیشرانه Direct4 تازه توسعه یافته نه تنها برای خودروهای کاملا الکتریکی بلکه برای هیبریدهای پلاگین نیز در نظر گرفته خواهد شد. باتری در پایین محورهای پایین نصب شده است، بنابراین ثقل مرکز را کاهش می دهد تا هندل و ثبات را بهبود بخشد.

مشخصات فنی در این مرحله همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما می دانیم که Direct4 در خودروهای الکتریکی با موتورهای دوتایی (جلو و عقب) مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین سیستم تمام چرخ ارائه می شود. برای خودروهای هیبرید پلاگین، موتور الکتریکی محور عقب را تأمین می کند و موتور درونسوز داخلی چرخ های جلو را هدایت می کند، بنابراین این مدل های لکسوس که تا حدودی الکتریکی شده اند، AWD نیز دارند.

 



نظرات