1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از اولین شاسی بلند الکتریکی هامر GMC + عکس

رونمایی از اولین شاسی بلند الکتریکی هامر GMC + عکس

15 فروردین 1400
  • 2

 GMC در حال معرفی یک شاسی بلند بدون محدودیت و تمام الکتریکی خود است که در اکتبر سال ۲۰۲۰ رونمایی شد. این خودرو ورزشی  به شدت در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

هامر یکی از معروف ترین شاسی بلند های موجود در جهان می باشد که طرفداران خیلی پر و پا قرصی دارد. این خودرو که در ابتدا تنها در نیروی ارتش آمریکا استفاده می شده است توانسته در بین ثروتمندان جهان به عنوان یک شاسی بلند لوکس شناخته بشود.

34.jpg

این خودرو تا حد زیادی شبیه به کامیون طراحی شده است، به استثنای قسمت عقب که در آن یک کابین محصور با یک فضای بار سخاوتمندانه و یک چرخ یدکی نصب شده بر روی درب عقب وجود دارد. به احتمال زیاد، GMC در قسمت داخلی که انتظار داریم دارای یک پشت آمپری دیجیتال ۱۲.۳ اینچی با یک صفحه لمسی بزرگ ۱۳.۴ اینچی برای صفحه نمایش سرگرمی است.

36.jpg

هامر MC الکتریکی بسیاری از نکات فنی را ارائه خواهد داد، از حالت پیشرفته Super Cruise و CrabWalk (فرمان چهار چرخ) گرفته تا حالت راه اندازی Watts to Freedom و حالت Extract متفاوت است؛ دومی به لطف سیستم تعلیق بادی پیکاپ را تقریباً شش اینچ بلند می‌کند تا این خودرو برقی از وضعیت کنونی، خارج شود. منطق به ما می‌گوید SUV از این ویژگی‌ها نیز برخوردار خواهد بود، بنابراین آن را به یک آفرودر معتبر برای دوره الکتریکی تبدیل می‌کند.

33.jpg

با استفاده از باتری‌های جدید Ultium جنرال موتورز، انتظار می‌رود GMC Hummer EV SUV حداقل 402 کیلومتر برد داشته باشد و احتمالاً گران تر‌ها از مرز 482 کیلومتر عبور کنند. بسته به سطح طراحی، این شاسی بلند با آلایندگی صفر با انتخاب بین دو یا سه موتور الکتریکی در دسترس خواهد بود و تمام گشتاور لحظه‌ای مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد.

این پیکاپ در پاییز امسال در نسخه کاملاً بارگیری شده Edition ۱ آغاز می‌شود، اما احتمال دارد که نمونه SUV آن در تاریخ بعدی در دسترس باشد.



نظرات

  • حسین حسین (15 فروردین 1400 ساعت 13:36)

    عین همین ماشینهایی هست که تو مملکت خودمون میسازن. واقعا چیزی از اینها کم نداریم.

  • Arman  . Arman . (15 فروردین 1400 ساعت 10:41)

    خدای گشتاور!