1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید نسخه خاص و محدود BMW 8 Series + عکس

تولید نسخه خاص و محدود BMW 8 Series + عکس

28 فروردین 1400
  • 3

BMW قصد دارد خودرو ویژه‌ای فقط برای مدت زمان محدودی را تولید کند. هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد که نسخه سری ۸ گرند کوپه Collector's را ارائه می‌دهد که فقط تا پایان ماه ژوئن در این کشور به فروش می‌رسد. کمپانی بی ام و کوپه چهار درب مخصوص خود ۸۴۰i گرن کوپه را قرار است با بسته M Sport ‌بسازد.

نشان نسخه ویژه تزئینات ظریف کرومی است که در داخل و خارج استفاده می‌شود. BMW گزینه‌های رنگ بیرونی را به چهار مورد محدود می‌کند که شامل آبی تانزانیتی، آبی درخشان، خاکستری Dravite، خاکستری خوب Aventurine Red، قرمز عمیق و Azurite Black و یک رنگ خاص دیگراز BMW است.

Azurite Black یک گزینه با رنگ برتر است. یکی دیگر از به روزرسانی‌های بصری، چرخ‌های آلیاژی سبک M ۲۰ اینچی کرومی دو رنگ است.

11.jpg

بی ام و هنوز هیچ عکسی از داخل این خودرو ارائه نداده است، اگرچه این شرکت می‌گوید صندلی‌های مینینو کاملاً چرمی، یک پوشش سقف آلکانتارا و صندلی‌های M Sport کالر Edition اسپرت عاجی سفید BMW فردی است. همچنین از یک ترکیب رنگی که با رنگ بدنه خارجی تضاد دارد، برخوردار است. نیروگاه ۸۴۰i گرند کوپه، سه لیتری تویین توربوی BMW است که ۳۳۵ اسب بخار قدرت (۲۴۹ کیلووات) و ۳۶۹ پوند فوت (۵۰۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند.

10.jpg

BMW نمی‌گوید چند تعداد سری ۸ Gran Gran Coupe Collector's را به بازار عرضه خواهد کرد، هرچند این شرکت گفته که یک مدل نسخه محدود است. این خودرو به زودی به صورت آنلاین و در نمایندگی‌های مجاز BMW در کشورهای مختلف موجود خواهد شد که بسته به سبک و رنگ گرن کوپه سری ۸ طراحی و قابل سفارش می باشد. نسخه ۸ سری Gran Coupe Collector’s بیشتر بر روی یک ظاهر اسپرت و خشن تر طراحی شده است.



نظرات

  • مهدی مهدی (30 فروردین 1400 ساعت 12:55)

    شش لیتر تویین توربو و 335 اسب بخار قدرت؟!

  • فریدون فریدون (28 فروردین 1400 ساعت 15:30)

    چراطراحان ما قادر به طراحی اینگونه خودروها نیستند

    تاسف تاسف (29 فروردین 1400 ساعت 12:28)

    برای اینکه طَراح نیستند، طِراح هستند...