1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. به زودی محصولات پر ستاره ایران‌خودرو به بازار عرضه می شوند

آخرین اخبار

به زودی محصولات پر ستاره ایران‌خودرو به بازار عرضه می شوند

29 فروردین 1400
  • 4
  • 2899

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تحقق اهداف کیفیت، هدف گذاری کیفی پنج محصول خود را برای سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

ارتقای دو محصول رانا پلاس و سورن پلاس به سطح کیفی چهار ستاره و هایما اس7 به سطح کیفی 5 ستاره از جمله اهداف امسال ایران خودرو است. این خودروساز، محصول تارا با گیربکس دستی را با 4 ستاره و نسخه اتوماتیک آن را نیز با پنج ستاره کیفیت، امسال به بازار عرضه خواهد کرد.

ایران خودرو با افزودن یک ستاره کیفی به محصول سمند، تولید محصول پارس سایت خراسان با سه ستاره، آغاز تولید دنا پلاس توربو دستی با چهار ستاره و تولید نخستین خودروی تمام ایرانی با پنج ستاره کیفی در سال گذشته، توانست اهداف خود در زمینه ارتقای کیفیت محصولات را محقق کند و همین مسیر را در سال جاری نیز با تعریف پروژه‌های بهبود، ارتقای کیفیت محصولات  ادامه دهد.

در سال 1400 برنامه و نقشه راه فرآیند داخلی‌سازی قطعات با مشارکت قطعه‌سازان توانمند داخلی و همچنین با ترکیب قطعه‌سازان کوچک در قالب شرکت‌های هلدینگ، با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت. همچنین در راستای مانع زدایی‌، با تامین مواد اولیه مناسب، قطعات و مجموعه های با کیفیت، همچنین با اجرای فرآیند تضمین کیفیت سازندگان در تکوین قطعات جدید، تلاش‌ها در راستای ارتقای کیفیت در حوزه تامین و چابک‌سازی فرآیند تاییدیه قطعات صورت خواهد پذیرفت.

ایران خودرو افزایش رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش را با جدیت دنبال می کند؛ بهبود در برخی مکانیزم‌ها و سیستم‌های خودرویی و موتور از جمله پروژه‌های بهبود کیفیت در حوزه محصولات، سیستم و قطعات است که در سال جاری اجرایی خواهد شد. همچنین 283 برنامه بهبود زیرساختی و 62 پروژه بهبود کیفیت برای محصولات و مجموعه ها برای سال 1400 تعریف شده است.
از سوی دیگر، این خودروساز بزرگ کشور، در شرایط تحریم و کرونای سال گذشته، توانست سطح کیفی محصولات خود را به میزان 10 درصد نسبت به سال 98 ارتقا دهد.

در سال گذشته، شاخص‌های رضایتمندی مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز چهار درصد بالاتر از متوسط صنعت قرار داشته است. این شرکت در ارزیابی صورت گرفته از رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش، با اختلاف پنج امتیازی، در صدر جدول رده‌بندی خودروسازان داخلی در این شاخص قرار دارد.




نظرات

  • ابراهیم ابراهیم (10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:31)

    منکر قیمت غیر منطقی خودرو های چون رانا پلاس و سورن پلاس نیستم اما کیفیت آن ها را حتما تایید میکنم و در ارتقاء کیفی آن ها شکی نیست آنگاه که در بازار فراوان شود و مورد استفاده عموم متوجه گفته بنده خواهید شد

    و این قیمت گذاری آش کشک خاله است دیگر محصولات اقتصادی ایران خودرو نیز باید به زودی زود آن را با تمام وجود سر کشند حال علتش میتواند اضافه شدن واژه پلاس باشد یا سرانجامی چون توقف تولید . . .
    و این میخواهد به کام مشتری خوش آید یا هرچه
    آشفته بازارِ آزاد هم که میبینیم!
    اینک برداشت هرچه که باشد با شماست و آزاد . . !

  • ابراهیم ابراهیم (10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:23)

    منکر قیمت غیر منطقی خودرو های چون رانا پلاس و سورن پلاس نیستم اما کیفیت آن ها را حتما تایید میکنم و در ارتقاء کیفی آن ها شکی نیست آنگاه که در بازار فراوان شود و مورد استفاده عموم متوجه گفته بنده خواهید شد

  • فرشاد فرشاد (29 فروردین 1400 ساعت 15:30)

    واقعا امیدوار کننده است

    پیشرفت و حرکت رو به جلو زیباست و خوشحال کننده
    وقتی این روند شروع به حرکت کند میزان پیشرفت ۱۰٪ یا ۳۰٪ فقط لذتی که ملت خواهند برد را بیشتر می کند اما همین سیر تکاملی است که باعث شده حس احترام به مردم جامعه احساس شود در این شرایط دشمنی‌ کشور های تنگ‌نظر واقعا جای تبریک به خودرو سازان و صنایع مربوطه را دارد کافیست داخل خودروهای جدید شوید و مقایسه آنها با نسخه های قدیمی این‌ واقعیت را نشان می دهد که از نظر کیفیت بیشتر داخل کابین و امنیت سرنشینان و آپشن های خودروهای کشور بسیار اصولی و بنیادی به سمت رقابت با بزرگان فکر‌می کند که این برای جایگاه و ایران عزیز شوکه کننده نیست اما با نگاه به گذشته صنعت خودرو کشور افتخار آمیز است.

  • علیرضا علیرضا (29 فروردین 1400 ساعت 10:16)

    واقعا آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه...
    یه جوری از افزایش تعداد ستاره حرف میزنن انگار ستاره‌های یورو ان کپ رو دارن افزایش میدن!????
    وقتی پراید هم از اون ستاره‌ها داره، شما ۱۰ تا ۱۰ تا ستاره بگیرید! والا!