1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جزئیات جدیدی از X1 شاسی بلند بی ام و مدل 2022 منتشر شد + عکس

جزئیات جدیدی از X1 شاسی بلند بی ام و مدل 2022 منتشر شد + عکس

30 فروردین 1400
  • 0

بی ام و X1 در مقایسه با رقبای لوکس خود مانند لکسوس UX، مرسدس بنز GLA، کادیلاک XT4، ولوو XC40 و آئودی Q3 در ایالات متحده فروش خوبی ندارد.

ب ام و ایکس 1 در واقع کوچکترین سایز از شاسی بلندها و کراس اوورهای خانواده ب ام و بشمار می رود که در دونسل و در مدل های 2012 تا 2015 و همچنین 2016 تا 2017 وارد کشور ما هم شده است.

2022-BMW-X1-exterior.jpg

با این اوصاف، نسل بعدی X1 در طی آزمایش نمونه اولیه، توسط عکاسان جاسوسی گرفتار شده است. به احتمال زیاد این خودرو از یک پیشرانه چرخ جلو با تریم بالاتر و انواع عملکردی که از سیستم چهار چرخ متحرک xDrive استفاده می کنند، عرضه خواهد شد. در تصاویر جاسوسی نمونه ای دیده می شود که توسط موتور درونسوز تأمین می شود.

اطلاعات زیادی در مورد X1 آینده وجود دارد. اولین مورد، یک نسخه کاملاً الکتریکی به نام iX1 است که احتمالاً در کنار گزینه های معمول پیشرانه دیزلی و بنزینی وارد بازار می شود. این موضوع توسط بی ام و در بیانیه مطبوعاتی طولانی مدت سال گذشته تأیید شده است و می گوید نسل سوم X1 هم با موتور درونسوز و هم با پیشرانه کاملاً الکتریکی وارد بازار خواهد شد.

3.jpg

بی ام و همچنین تأیید کرد که X1 جدید در کارخانه شرکت رگنسبورگ در آلمان تولید خواهد شد. این باعث می شود که iX1 در کارخانه مذکور به شکل خودرویی تمام الکتریکی تولید شود.

آیا ورود یک X1 کاملاً الکتریکی فروش بی نظیر سال های گذشته را آغاز می کند؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد و ما احتمالاً ظرف دو سال یا به محض شروع فروش این شاسی بلند ساب کامپکت جدید، پاسخ آن را خواهیم دانست.

2.jpg


نظرات