درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
این استادتا الان کجا بوده اینگار تو ایران زندگی نمیکرده
استاد گرامی تازمانی که صنعت خودروسازی که هیج هر صنعتی دیگه ای که شما بگید بر مبنای خصوصی سازی ورقابت نباشه هیچ وقت پیشرفت نمیکنه...عزیز دل من سیستم مدیریتی و اقتصادی ما بیماراست...تا زمانی که دولت خودش سازنده وتصمیم گیرنده باشه این صنعت که هیچ کل اقتصاد ما بیمار وضعیف باقی میمونه
ما اساتیت خوبی داریم اما فقط واسه دانشگاهها زمان عمل همه مشینیم نگاه میکنیم که این سیستم بیمار چگونه با ما هرکار که دلش میخواد انجام میده وما تماشاچی بیش نیستیم
فعلا که یه عمر هست ذلیل ایران خودرو و سایپا شدیم .
همون تحریمهای شدید که میفرمایید باعث شد خارجیا برن
تا یه دست دیگه میخواد پیدا شده تو بازار سریع اسم اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان ها میاد وسط. مگه این شرکتها دیروز متولد شدن .اونا یه عمره هستن و کسی اسمشونو و نمیاره تا سر و کله شرکتهای خودروسازی دیگه بیاد وسط.
در ضمن شرکتی مثل شرکت رنو میخواست خودش بیاد خط تولید راه بندازه که نزاشتن.
همین شرکت پژو اومد گفت ما میخواستیم محصولات به روز تری رو تو ایران تولید کنیم ولی خود ایران خودرو نخواست.
استاد حافظه شما فقط چیزایی رو که دوست داره یادش میاد نه همه چیز و .
اونور آب یه خودرو که قیمتش بوده مثلا ایکس قیمت گرون شدن مدل سال بعد در حد ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار یا بعضی وقتا از مدل جدید هم ارزونتر در میاد اونوقت تو کشور ما دوبله دوبله.
استاد ما از وقتی یادتونه شرکتهای ایرانی چون قدرت دستشونه و کسی به کسی نیس هر جور دلشون میخواد رفتار میکنند.
تولید نمیکنن یا تولید میکنن عرضه نمیکنن. این چیزا و نمیبنی فقط چشم آبیا رو میبینی. یه ماشین چینی رو همین شرکتها دارن حداقل با دوبرابر قیمت چین میفروشن .
خدا به دادن برسه استاد چون داری از ثروتمند به ضرر مردم فقیر حمایت میکنی
اینکه باید بریم به سمت تولید محصولات ملی که از اوجب واجباته به نظرم ؛ ولی تکنولوژی دانش خودرو ؛ منظورم محصولیه که بتونه پا به پایه نمونه های خارجی و با استاندارد ها و شاخص های کیفی مطابقت داشته باشه ؛ نیاز به متخصص هم داره؛ صرفا تصمیم گیری در سطح کلان لازم نیست؛ طوری باید حرکت کرد که چرخ تولید از کار نیفته؛
این مدیرایی هم که گفتید دیگه دارن بازنشسته میشن؛ ایشالا جاشون و متخصص های واقعی بیان؛ نه سفارش شده ها
این هم بگم دانش و تکنولوژی خودرو در اختیار محدودی از کشورهاست؛ حتی کره جنوبی هم همینطوره؛ دانش و تکنولوژی از فلان کشوره؛ مهندس و تکنسین ها هم همینطور؛ اسم و برند و کارگرش ماله کره اس
حرکتی که تو ایران خودرو سایپا به خصوص بعد تحریم شروع شده البته که ناکافی ولی خوبه و باید ادامه داشته باشه؛
نمیشه بر اساس نظرات کارشناسی نشده و تبلیغات منفی دو برند با این قدمت و از بین برد.