1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. درز عکس های جاسوسی شورولت سیلورادو ZR2 مدل 2022

درز عکس های جاسوسی شورولت سیلورادو ZR2 مدل 2022

15 اردیبهشت 1400
  • 1

در حالی که فورد و رم برای برتری در بخش خودروهای آفرود مبارزه می کنند، یک برند به طور محسوسی در این جنگ غایب است - شورولت.

این برند وانتی ندارد که بتواند با F-150 رپتور و TRX رقابت کند، هرچند که به زودی می تواند تغییر کند. عکس های جاسوسی آنچه را که به نظر می رسد آزمایش سیلورادو ZR2 در تنسی در کنار سایر نسخه های وانت است، نشان می دهند.

SilveradoZR2.gr.jpg

ماه ها است که شایعاتی در مورد ساخت چنین مدلی منتشر شده است و یک گزارش از سال گذشته تا حدی روشن کرده است که وانت بالقوه آفرود چگونه می تواند باشد. انتظار می رود این وانت ارتفاع سواری بلندتر، دیفرانسیل قفل جلو و عقب، سپرهای منحصر به فرد، صفحات ترمز و لاستیک های تهاجمی آفرود را دریافت کند. 

SilveradoZR2.grp1.jpg

عکس های جاسوسی نشان می دهد که این وانت سوار بر لاستیک هایGoodyear رنگلر بالاتر از حد معمول است. استتار، فاشیای جلو و عقب را می پوشاند و هر گونه تغییر در سپرها را پنهان می کند.

انتظار می رود ZR2 با همان پیشرانه 6.2 لیتری V8 ارائه شده در وانت که 420 اسب بخار قدرت (313 کیلووات) تولید می کند، وارد بازار شود. شایعه سال گذشته حاکی از آن بود که جنرال موتورز در حال ساخت یک پیشرانه فوق العاده شارژ 6.2 لیتری V8 برای وانت های خود است.

SilveradoZR2.grp39.jpg



نظرات

  • سیدجعفرکاظمی سیدجعفرکاظمی (16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:36)

    ؟این خودروها به درد یک دریک میلیون مردم میخورد چراوقت مردم راتلف میکنید