1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. شروع تولید یک کراس اوور جدید با نام DX3‌ در ایران + تصویر

شروع تولید یک کراس اوور جدید با نام DX3‌ در ایران + تصویر

21 اردیبهشت 1400
  • 0

‌شرکت دیارخودرو در آغاز عصری جدید از فعالیت، رسما تولید خودروهای سواری را با برنامه های گسترده آغاز کرد.

18 سال از آغاز فعالیت سازه های خودرو دیار می گذرد و این مجموعه که تولید انواع مدل های خودرو سواری و پیکاپ را در کارنامه دارد با آغاز سال 1400 به سراغ راهی جدید رفته که با تولید کراس اوور جدید SOUEAST DX3 از روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه آغاز شد. 

9.jpg
شرکت دیارخودرو همچنین همزمان با آغاز تولید این کراس اوور جدید، تولید کراس اوور بایک X25  که پیشتر در برنامه این شرکت قرار داشته را نیز ادامه خواهد داد. فعالیت دیارخودرو در سال 1400 تنها محدود به این دو محصول نخواهد بود بلکه SUV بزرگ SOUEAST DX7  نیز به خطوط تولید دیارخودرو می پیوندد و سبد محصولات این خودروساز در سال 1400 را در سه کلاس ابعادی خودروهای شاسی بلند, در کنار دو محصول سدان روز دنیا تکمیل می کند.

7.jpg
کراس اوور DX3 که آغازگر عصرجدید دیارخودرو خواهد بود، یک شاسی بلند طراحی شده در شرکت پینین فارینا مجهز به پیشرانه 4A91 توربو میتسوبیشی با حداکثر توان 156 اسب بخار و گشتاور 225 نیوتن بر متر است که برای انتقال قدرت به محور جلو از یک گیربکس اتوماتیک  CVT  هشت سرعته تیپ ترونیک بهره می برد. مجموعه جامع تکنولوژی های ایمنی نظیر ESP، TCS، سیستم های کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کیسه های هوای جلو، جانبی  و پرده ای ، ترمز اضطراری، سیستم هشدار حادثه و ... بهره می برد. 

8.jpg
این خودرو همچنین در بخش امکانات رفاهی به نمایشگر لمسی 7 اینچ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، استارت و ورود بدون کلید، دوربین 360 درجه سقف پاناراما و ... مجهز شده که آن را در بالاترین سطح بین کراس اوور های موجود در بازار و در بین رقبا قرار می دهد.

10.jpg



نظرات