1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار تصاویر جاسوسی از کیا سید هاچبک مدل 2022 واگن

انتشار تصاویر جاسوسی از کیا سید هاچبک مدل 2022 واگن

24 اردیبهشت 1400
  • 0

کیا در حال آماده سازی ترمز تیراندازی پروسید برای به روزرسانی در اواسط چرخه است و حالا واگن و هاچ بک سید نیز در حال اصلاح هستند.

دسته جدید عکس ها، هر دو سبک بدنه را نشان می دهد، اگرچه روکش ضخیم به طرز هوشمندانه ای قسمت جلو و عقب را می پوشاند، جایی که بیشتر تغییرات سبک در آن پنهان می شوند. ما انتظار داریم که واگن و هاچ سید همان به روزرسانی های طراحی پروسید را دریافت کنند.

این بدان معناست که سید جدید از سپرهای جلو و عقب طراحی شده و جلوپنجره جدیدی استفاده خواهد کرد که باید از ظاهر پروسید به روز شده تقلید کند. همچنین انتظار می رود این مدل آرم جدید این برند را دریافت کند که از قبل روی درپوش های چرخ دیده می شود.

69.jpg

پیش بینی می شود پیشرانه هیبریدی پروسید در واگن و هاچ بک جدید سید نیز به نمایش دربیاید، به دنبال به روزرسانی هیوندای i30 مدل 2021 که یک تنظیم هیبریدی نیز به آن اضافه شده است. این بدان معناست که ما می توانیم شاهد واگن سید و هاچ بک 1.5 لیتری چهار سیلندر i30 همراه با کمک پیشرانه هیبریدی برای تولید 158 اسب بخار قدرت (117 کیلووات) و 187 پوند فوت (253 نیوتن متر) گشتاور باشیم. کیا بسته به بازار احتمالاً پیشرانه های غیر هیبریدی و دیزلی را نیز ارائه خواهد کرد.

سید به روز شده می تواند تغییراتی در فضای داخلی ایجاد کند، اما این تغییرات نباید تغییرات قابل توجهی باشند، زیرا این فقط یک به روزرسانی در اواسط چرخه است. انتظار می رود اولین واگن سید و هاچبک اولین بار در نیمه دوم سال 2021 قبل از فروش برای مدل سال 2022 آغاز شود.



نظرات