1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. حضور یک شاسی‌بلند جدید دیگری در بازار خودرو ایران + عکس

حضور یک شاسی‌بلند جدید دیگری در بازار خودرو ایران + عکس

26 اردیبهشت 1400
  • 0

مجموعه شهر خودرو به تازگی بعد از انتشار تبلیغاتی با شعار " شهر مهمان دارد"، محصول مشترک و جدید این شرکت با شرکت سناباد خودرو توس را معرفی کرد.

این کراس اوور جدید اسکیلاس نام دارد و با نشان اختصاصی SKG که مخفف Shahre Khodro Group است به زودی روانه بازار خواهد شد.

مجموعه شهرخودرو در جدیدترین فعالیت بعد از آماده سازی بسترهای تولید در کارخانه با سابقه سناباد خودرو توس در استان خراسان، به تازگی کراس اوور SKG Skillas را با مجموعه کاملی از امکانات و مشخصات فنی قابل توجه آماده عرضه به بازار کرده است. شهرخودرو طی هفته گذشته تبلیغاتی با شعار "شهر مهمان دارد" را به نمایش گذاشته بود که در آن نشانی از این شرکت و جزئیات محصول وجود نداشت اما این هفته سرانجام از محصول جدید رخ‌نمایی شد.

اسکیلاس کراس اووری 4360 میلیمتری مجهز به پیشرانه 1.5 لیتر یتوربو با حداکثر توان 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 215 نیوتون متر است که از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی، نیرو را به محجور جلو منتقل می کند. این کراس اوور جدید با فاصله 2550 میلیمتری بین دو محور در زمره بلندقامتان متوسط بازار قرار می گیرد و از نظر مشخصات فنی در سطح کراس اوور های میان رده بازار قرار می گیرد.
35.jpg

در بخش ایمنی اسکیلاس به مجموعه جامعی از تکنولوژی های مجهز شده که از آن جمله می توان به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، ترمز کمکی EBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و ترمز ضد قفل ABS در کنار ترمز پارک برقی و سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS اشاره کرد.سنسور پارک، دوربین دید عقب، دو کیسه هوا وسیستم ایزوفیکس از جمله دیگر مشخصات ایمنی این کراس اوور جدید بازار ایران است.

تجهیزات و امکانات رفاهی اسکیلاس این خودرو را به رقیبی مهم برای کراس اوور های موجود در بازار کشور بدل کرده است. سیستم ورود و استارت این خودرو بدون کلید است و سانروف پانورامیک نمای متفاوت به جلوه بیرونی خودرو و داخلی کابین بخشیده است. کروز کنترل، نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم تهویه دیجیتال، آینه های برقی تاشو با گرم کن و صندلی چرم با تنظیم برقی از دیگر امکانات این کراس اوور جدید شهرخودرو و سناباد خودرو توس به شمار می آید.

شهر خودرو هنوز زمان دقیقی برای آغاز فروش این کراس اوور جدید اعلام نکرده اما با توجه به مشخصات فنی و امکانات آن می توان انتظار رقابتی داغ بین این خودرو و دیگر هم کلاس هایش را در بازار داشت. SKG Skillas با نماد یوزپلنگ ایرانی جدیدترین کراس اوور بازار است که بر اساس شنیده ها با قیمتی رقابتی به بازار عرضه خواهد شد.

36.jpg



نظرات