1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آغاز همکاری کارمانیا با برند کیتون چین برای تولید محصولات جدید

آغاز همکاری کارمانیا با برند کیتون چین برای تولید محصولات جدید

آغاز همکاری کارمانیا با برند کیتون چین
31 اردیبهشت 1400
  • 0

کارمانیا با انتشار تصاویری از یک محصول جدید در وبسایت این شرکت از آغاز همکاری با یک برند جدید به نام «کیتون» خبر داده است.

خودروسازی کارمانیا که پیش از این از یک برند خودروی برقی رونمایی کرده بود و زمطمه هایی نیز از بازگشت بی وای دی به گوش می رسید، امروز شریک جدید این شرکت را معرفی کرد.

کیتون یک برند از زیر مجموعه های اف جی موتور چین است که تولید «سوئیست» یکی دیگر از برند های آن در روزهای گذشته در ایران آغاز شده است.

فعالیت اصلی این شرکت در حوزه خودروهای تجاری و ون است و کارمانیا نیز دو خودرو از سگمنت MPV را در ایران تولید خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کارمانیا، این شرکت دو مدل کیتون V60 و کیتون EX80 را تولید خواهد کرد.

کارمانیا هم زمان با اعلام تولید این دو خودرو در ایران، اطلاعیه ای نیز منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

ضمن عرض تقدیر و تشکر از بردباری و همراهی شما بزرگواران در فرآیند تحقق ایفای تعهدات معوق خودروسازی کارمانیا، به اطلاع می رساند، پیرو اطلاعیه قبلی شرکت مبنی بر معرفی برند و محصولات آتی تا پایان اردیبهشت ماه 1400، اکنون اطلاعات تکمیلی این مهم را به استحضار مشتریان می رساند.

خودروسازی کارمانیا با توجه به اصل مشتری مداری و ایجاد رقابت سالم، به منظور تکمیل سبد محصولات و معرفی برندهای جدید درنظر گرفته شده جهت ایفای تعهدات معوق و برنامه های فروش آتی خود به طور همزمان، در طول این مدت اقدام به رایزنی با برندهای معتبر نموده که در حال حاضر، عقد قرارداد رسمی به عنوان نماینده انحصاری با برند کِیتون موتور (Keyton Motor) برای شرکت خودروسازی کارمانیا نهایی شده است. برند کِیتون موتور یکی از زیرمجموعه های گروه خودروسازی فوجیان (Fujian) به شمار می رود. این گروه خودروسازی، تولید ون های مرسدس بنز، محصولات میتسوبیشی، کینگ لانگ و ... را در کارنامه خود دارد.

جزئیات برنامه ریزی و چگونگی تبدیل قراردادها، ارسال دعوتنامه ها، زمان بندی فرآیند به روزرسانی معوقات از طریق اطلاعیه های آتی اعلام می گردد.



نظرات