1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. چرا تولید شورولت کوروت مدل 2021 متوقف شد؟

چرا تولید شورولت کوروت مدل 2021 متوقف شد؟

4 خرداد 1400
  • 1

شورولت بار دیگر تولید کوروت را متوقف کرده است.

 این مسئله مربوط به تامین قطعات است، اما شورولت اعلام کرد هیچ ارتباطی با کمبود تراشه نیمه هادی ندارد.

2021-chevrolet-corvette-production-56.jpg

ترور تامپکین سخنگوی شورولت اعلام کرد: "به دلیل مشکل تأمین قطعات موقت، می توانم تأیید کنم که تولید تا 24 مه متوقف خواهد بود. تیم های زنجیره تامین، تولید و مهندسی ما در حال همکاری نزدیک با پایگاه تامین برای کاهش هرگونه تأثیر بیشتر بر تولید هستند و انتظار داریم كه كارخانه از سه شنبه اول ژوئن فعالیت عادی خود را آغاز كند. این کمبود، به مسئله تراشه نیمه هادی جهانی مربوط نیست."

توقف تولید دیگری از 29 ژانویه تا 16 فوریه به طول انجامید. این شرکت دلیل خاصی را فراتر از مسائل زنجیره تامین که مربوط به کمبود جهانی تراشه نبود، ذکر نکرد.

در حال حاضر اوضاع در کارخانه این خودرو بسیار به هم ریخته است زیرا گفته می شود که کوروت در حال ساخت واحدهای پیش تولید کوروت Z06 در آنجا است. مهندسان در حال آزمایش خودرو در جاده های عمومی هستند. شایعه ای حاکی از آن است که نسخه نهایی ممکن است در ماه جولای آغاز رونمایی شود.

2021-chevrolet-corvette-stingray-.jpg

اطلاعات موجود نشان می دهد که Z06 به موتور 5.5 لیتری V8 از خودروی مسابقه ای C8.R مجهز شده است. گفته می شود این پیشرانه دارای 9000 دور در دقیقه است و می تواند 617 اسب بخار قدرت (460 کیلووات) تولید کند. همچنان یک جعبه دنده هشت سرعته دو کلاچه وجود دارد.

به علاوه، گزارش هایی ازZR1 ، گرند اسپرت و احتمالاً حتی یک نسخه زورا نیز در راه است. با وجود گزینه های بسیار متنوع، شورولت باید این موارد زنجیره تأمین را مدیریت کند تا به زودی این مدل های جذاب را مشاهده کنیم.

2021-chevrolet-corvette-stingray-coupe-convertible-.jpg



نظرات

  • یعقوب یعقوب (4 خرداد 1400 ساعت 15:06)

    بخاطر تحریم های مابوده