درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
به نظر اينجانب كساني بودند و هستند كه قصد ضربه زدن به صنعت خودرو را داشتند و دارند و تقريبا هم موفق بوده اند.. آنها نميتوانستند دستور اعلام كنند كه كسي فعاليتهاي توسعه اي انجام ندهد. دست به دامن شوراي رقابت و بعضي نمايندگان شدند تا جلوي سود دهي خودروسازان به هر نحوي گرفته شود. همين عدم سود دهي شركت و ممانعت از ورود سرمايه ؛ افت كيفيت و عقب ماندگي ايجاد ميكند و همان ميشود كه غربيها و شرقي ها ميخواهد. قبلها در جنگها آب را بروي هم ميبستند تا لشكر روبرو تضعيف شود. اين سياست عدم سود دهي هم همين است. در جامعهاي كه تورم عمومي سالانه بالاي 25 درصد است تورم صنعت خودرو حدود 10 درصد ديكته ميشود. پيداست كه زيان و افت كيفيت حاصل ميشود. فلج كردن صنعت خودرو باعث سوق سرمايه ها به سمت مسكن و دلالي ميشود و اين همان است كه اجانب با دستهاي داخلي انجام دادند. اينكه هنوزم هستند كساني كه به سمت صنايع سنگ مياندازند و خود را قهرمان ملت قلمداد ميكنند باعث تعجب است. ورود سرمايه به شركتها را گرفته اند و فشار زيادي ميآورند و مقايسه با كشورهاي ديگر ميكنند.
مشکل صنعت خودرو نیروی انسانی فزاینده و عدم تولید بهینه میباشد نه موارد بالا که صرفا عوامفریبی است شرکتهای خودروساز مثه تمام دنیا باید با تعدیل نیروی انسانی و انجام طرحهای کاهش هزینه تولید , به سمتی حرکت کنند تا از ضرر خارج شوند مردم نباید با قیمت بالای خودرو تاوان عدم بهینه بودن تولید خودروسازان را بدهند
ین همون مجلسیهکه دو روز قبل میگفت افزایش ۸ درصدی خودرو سازان غیر قابل پذیرشه مجلس پیگیری میکنه????حالا پیگیری کرده میگه راهکار از خود دزدا بپرسیم????
هیچ نهادی جرات افزایش قیمت خورو رو نداره به غیر از شورای رقابت چون عواقب امنیتی داره